“Fantastisk personal”

Pica Pica Mezze & Tapas Stories
Boka med
Pica Pica Mezze & Tapas Stories har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 19 av 404 Restauranger i Playa del Inglés
Kök: Spanskt
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Otrolig mat med väldigt varierade smaker. Vi åt 10 rätter som dom själv valt ut. Mycket mat och generöst med dryck! Helt fantastisk personal! Vilken upplevelse!

Tack Hanna N

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt och så gott. Alla rätter smakade olika, fint presenterade, olika konsistens och lagom storlek. Bra service hela måltiden.

Tack Therese P
Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Vi var påväg till en annan restaurang men hittade denna påvägen
Annorlunda inredning men mysig
Beställde in olik tapas super gott,vi kommer komma tillbaka, rekommenderar.

Tack Michael W
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Fantastiskt goda tapas serverade av en väldigt trevlig personal. Det blir nog ett besök till senare i veckan.

Tack Jan N
Omdömet skrevs 24 december 2017 från mobil enhet

Vi besökte restaurangen innan jul och har två barn som inte tål mjölk. De ordnade mat för dem och hade full koll vad dem kunde äta ur menyn och ordnade det super bra.
Vi vuxna var mycket nöjda med deras deras tapas!
Rekommenderas

Tack Nils H

Resenärer som tittade på Pica Pica Mezze & Tapas Stories tittade också på

Maspalomas, Gran Canaria

Playa del Inglés, Maspalomas

Besökt Pica Pica Mezze & Tapas Stories? Berätta vad du tyckte!