“Semester”

Rankad som nr 43 av 400 Restauranger i Playa del Inglés
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost
Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Bra ställe med bra mat och bra miljö, duktiga live artister . Har både ätit lunch och middag här och vi är väldigt nöjda . Jätte god strawberry mojito dock bör man placera sig bättre om man ska lyssna på musiken ( alltså inte vid högtalaren ).

Tack Göran H
CalidadCliente S, Director de Relaciones con Clientes på Mulligan's Gran Canaria, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2018

Dear Göran H.

Thank you very much for sharing your experience.
Comments like this help us to continue working with enthusiasm to achieve the expectations of all our customers.

We hope to see you again soon.

Best regards

Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Bra mat! Allt i helhet är riktigt bra! Väldigt duktig sångare, vilken pipa!
Kan vara lite hög musik, men bara att sitta en bit bort så är det marvelous!

Tack RooHess
Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Okej ställe. Vi valde burgare till 4 vuxna och bolognese till två barn. Kyparen ordnade mjölkfritt och valla ville ha wellDone på burgaren.
Två av burgarna var inte wd men det tog tillbaka dem med ett leende och vi gick nytt.
Bra service när vi klagade och bra service sedan.
Ok ställe, inte bäst för barn men bra livemusik.

Tack Nils H
Omdömet skrevs 9 december 2017

Alltid lika roligt med barer som har Live Music. Hög stämning och mycket välgjord och starkt Irish coffee

Tack Hans R
Omdömet skrevs 5 december 2017 från mobil enhet

God mat serverades till oss alla 5 vid bordet och alla beställde olika maträtter. Servicen kunde ha varit lite bättre men var inte jätte dålig.

1  Tack Evy R

Resenärer som tittade på Mulligan's Gran Canaria tittade också på

Playa del Inglés, Maspalomas

Besökt Mulligan's Gran Canaria? Berätta vad du tyckte!