“Låt dig inte luras av utsidan”

Tex Mex Chilis Steakhouse
Rankad som nr 105 av 401 Restauranger i Playa del Inglés
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

En fantastisk upplevelse med service inriktad personal, god mat. Helt klart värt ett besök, vi kommer garanterat att besöka detta varje gång. Portionerna är väl tilltagna , smakrika .

Tack Thomas T

Omdömet skrevs 7 december 2017

Vi gick dit en kväll ,,och vi mötes av trevlig personal..
Vi åt grillad mat på mexikanskt vis..Maten var mycket god..
Bra service .. Värt ett besök..

Tack wut50
Omdömet skrevs 26 oktober 2017 från mobil enhet

Lite undangömd men en mycket positiv upplevelse när man kommit in. Så glad personal och hjälpsam. Maten var suverän och hit kommer vi gå fler gånger.

Tack Sagabeata
Omdömet skrevs 18 april 2017

Flera besök och alltid trevligt och proffsigt bemötta. Prisvärda och vällagade rätter i kul lite speciell miljö som ger familjär stämning.
Läget en trappa ner i hotel Koka gör restaurangen lite osynlig om man inte råkar bo där men de har trevliga inkastare och öppnar kl 18 alla dagar.
Restaurangens TV visar bara snygga bilder från Mexiko, ingen sport etc!

Tack BjoernT43
Omdömet skrevs 6 december 2016 från mobil enhet

Bra atmosfär o trevlig personal med hög känsla för service. Tyvärr upplevde vi maten som ganska smaklös o lite tråkig.
Helt ok ställe men kommer inte gå dit igen.

Tack Magnus E

Resenärer som tittade på Tex Mex Chilis Steakhouse tittade också på

Bahia Feliz, Gran Canaria

San Agustín, Maspalomas
Puerto Rico, Gran Canaria

Besökt Tex Mex Chilis Steakhouse? Berätta vad du tyckte!