Omdömet skrevs 19 februari 2017 från mobil enhet

Väldigt trevligt hotell. Rent och snyggt. Mycket vänlig service. Litet men smakfullt område med pooler och solstolar. Tyst och lugnt. Hotellet har en restaurang i toppklass på översta våningen samt en trevlig cocktailbar på samma plan. En riktigt bra frukost serveras i restaurangen med utsikt över havet och sanddynerna i Maspalomas.

Datum för vistelsen: februari 2017
1  Tack johano106
Management_Bohemia, Front Office Manager på Bohemia Suites & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 2 december 2017

Dear Johan,

It is great to hear that you had a first class stay with us! Thank you for taking the time to review our hotel! We hope you will come back and visit us soon!

Omdömet skrevs 9 januari 2017 från mobil enhet

Ett mycket fint hotell med bra service. Vi bodde i en svit mot trädgården, där har man sol hela eftermiddagen vilket var underbart!
Ett jättefint rum. SPA 'et var också bra. Poolen gick vi aldrig till, då vi tyckte sanddynerna på f.m. och vår egen altan på e.m. var en toppenbra kombination.

Det enda som drar ned betyget är maten i halvpension som inte passade vår smak, det var ingen höjdare. Frukosten däremot var super!
Baren på rooftop var också supermysig!

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack Monica F
Management_Bohemia, Front Office Manager på Bohemia Suites & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2017

Dear Monica,

We are delighted to hear that you had a nice stay with us! Thank you for taking the time to review our sophisticated design hotel! We hope you will come back and visit us soon!

Omdömet skrevs 19 december 2016 från mobil enhet

Trevlig atmosfär, otroligt bra sängcomfort! Stadig och mjuk, väl tilltagen kingsizebed, 5plus! inte stel med värk i rygg som är vanligast på hotell! Rummet håller mkt hög standard med hightech! Du får TV, IPad att boka middag med, telefon trådlös, tangentbord, belysning som kan ställas ned till 50% om så önskas. Egen garderob som tänds när du går in! Separat WC med dörr. Uppskattas när partnern går dit nattetid och man slipper bli störd. Balkong med solsäng. Enorm utsikt om man väljer sjöutsikt. Restaurangen på 8e våningen är så vackert/modernt inredd med utsikt 360grader, som den också heter. Personalen jobbar stenhårt på tillgänglighet i alla lägen. Jag är ofta missnöjd med något men inte på detta hotell, mkt bra i alla lägen. Vi åt på den lilla utebaren på hotellet på alla luncher för att få vara ute och ha nära till poolen efteråt och för att få allt ljus på oss under veckan (mörkt i Sverige nu) och kockarna var öppna för små ändringar/förslag i menyn som var liten men god. Dagens fisk eller kött alternativt Veg eller Pasta. Typ 4 rätter. Det enda jag kanske kunde sakna då vi var all tid p hotellet var någon liten form av underhållning. Hotellet tar bara emot gäster över 18år så varför inte någon liten hörna med trubadur/musik?litet dansgolv kanske? Städningen perfekt, vatten varje dag om du säger till. Vi ger alltid städpersonalen en peng på rummet för att få bästa service. Och det funkar. Fem minuter till stranden där vi motionerade 1h med underbara promenader längs maspalomas . Det här hotellet sticker ut! Åker vi till denna ö igen så väljer vi detta hotell. Frukosten var superb, ingen trängsel eller hög ljudnivå! Mkt fin service på direkten. Hotellet månar om sina gäster verkligen! Vi är jättenöjda!!!

Datum för vistelsen: december 2016
Tack Rexina2015
BohemiaSuitesSpa233, Front Office Manager på Bohemia Suites & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2018

Dear Rexina,

It is great to hear that you had a first class stay with us!
As per your positive and motivating words, we derive that you actually wanted to give us 5 stars. We are thrilled to know that you loved the nice and relaxing atmosphere of our adult's only property, the luxury equipped rooms and suites, the restaurant 360º on the top floor with breathtaking views over the ocean and the service.

#MY WAY

Omdömet skrevs 17 december 2016

Härligt hotell med bra läge! Fina sviter med havsutsikt. Sköna sängar, lugnt och tyst. Härlig uppvärm pool o bubbelpool. Fin spaavdelning med olika bastur, isbad mm. Strandväska och vatten på rummet ingår varje dag. Bra frukost med härlig utsikt från takterrassen. Det enda med lite minus var middagarna, halvpension. Kryddning saknas. Skulle gärna bo här igen!

Datum för vistelsen: december 2016
Tack Anna N
Management_Bohemia, Front Office Manager på Bohemia Suites & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2018

Dear Anna,

We are more than happy that you enjoyed your stay at our adult’s only lifestyle hotel.
Thank you for taking the time to review Bohemia Suites & Spa and to share your amazing experience with the TripAdvisor community!

We hope you will come back and visit us soon!

Omdömet skrevs 20 augusti 2016 från mobil enhet

Jag bokade med kort varsel in mig på detta hotell för två nätter! Jag kunde ha stannat en evighet.. . Redan vid ankomst mycket vänligt bemött och erbjuden en drink i baren medan personalen gjorde "pappersarbetet" för incheckningen. Sedan rundvisning av hotellets faciliteter innan jag blev ledsagad till rummet där mitt bagage givetvis redan stod. Det är en stämning på hotellet som gör att man känner sig hemma och personalen är hela tiden där för sina gäster. Fräscha rum och stor härlig takdusch. Turn-down service till kvällen. Restaurangen på översta våningen serverar frukost (där man får sina ägg a la minute) och middag med hög kvalitet. Utsikten är också fantastisk.
Väl värt ett besök för avkoppling i harmonisk miljö!

Datum för vistelsen: augusti 2016
Restyp: Reste ensam
1  Tack Mattias B

Dear Mattias,

Your review made our day! We are glad that you had a pleasant stay at our adult’s only boutique hotel.

We hope you will come back and visit us soon!