Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 7 december 2019 från mobil enhet

Bokade premium på översta våningen och fick ett fint nyrustat rum med en bra garderob (som var öppen) Många speglar i rummet och tillräckligt med förvaringsutrymmen. De nya sängarna är mjukare än de förra. Bodde fem våningar ovanför restaurangen men hörde ändå musiken bra, men vi vande oss. Hade gärna haft mer tryck i duschen. Rent och snyggt!

Datum för vistelsen: december 2019
2  Tack MariaJ490
Miguel F, Director Comercial på Playa Del Sol Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2019

Tack så mycket för att du utvärderar din vistelse, det är väldigt viktigt för oss! Vi noterar dina förslag att förbättra, vi arbetar hårt varje år för att få det. Å andra sidan är vi glada över att du hade en lycklig vistelse hos oss och att du tyckte om det. Vi hoppas att vi ses igen i Playa del Sol. Hälsningar från teamet.

Omdömet skrevs 6 december 2019

Lägenheterna är bra med myket bra sängar och yta. Dock alldeles för lite utrymme för saker ( fler byråer eller hyllor ). Bodde högst upp i hotellet och stördes inte av dansen i hotellet däremot sista natten trodde vi att vi flyttat in i ett disco. Bastonerna gjorde att väggarna skakade. Det kom från ett ställe i Yumbo och höll på till kl 04.00 !!
Maten i restaurangen är riklig och relativt billig men tråkig i smak och konsistens.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack boin
Miguel F, Director Comercial på Playa Del Sol Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 6 december 2019

God natt
Tack så mycket för din åsikt.
Låt oss notera om det lilla utrymmet i rummen.
Vi hoppas att du har haft din semester.
Hälsningar.

Omdömet skrevs 7 november 2019

Detta hotellkomplex ligger mitt i *smeten*.
Vi tyckte det va synd att det numera är ett *vuxenhotell*!
Det va mer action med lutet arn vid poolen. Numera VÄLDIGT hör ålder tyvärr.
Dansmisk till kl 03.00. KAN va stranda om man inte gillar det förstås.
Kvaliteten på orkestrarna varierar mycket.
Den va betydligt hörfe för 5-10 år sedan.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Happiness755125
Miguel F, Director Comercial på Playa Del Sol Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2019

Hej ... vi känner att du inte gillade orkestrarna, men det ligger inte inom vår kompetens, eftersom det är ett företag bortsett från hotellet ... vi hoppas att du har haft din semester ...
hälsningar

Omdömet skrevs 31 oktober 2019 från mobil enhet

Ett lägenhetshotell på fem våningar med stor park och en stor pool med trevlig bar som säljer drinkar och lättare förtäring. På kvällarna är det musik, oftast orkestrar från Norden. Det finns en stor restaurang som serverar svensk husmanskost till lunch och middagsmeny på kvällen

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Pierre G
Miguel F, Director Comercial på Playa Del Sol Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2019

Thank you for evaluating your stay with us, your opinion is very important for us. We are glad to know that you liked the hotel and facilities. We are looking forward to seeing you soon. Best regards

Omdömet skrevs 22 juli 2019

Bra hotell med nära till allt. Rent o snyggt. Urgullig personal. Dock borde man byta ut sängarna som va stenhårda. Vi bodde på hotellet i 2 veckor och har fortfarande ont i ryggarna. Hög musik från Jumbo centrum varje kväll men det va ändå ok

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack Maria P
Miguel F, Director Comercial på Playa Del Sol Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2019

Tack så mycket för att du utvärderat din vistelse. Det är av största vikt för oss. Vi har för närvarande byt ut alla madrasser i lägenheterna. Vi har också PREMIER-rum med mer lugn eftersom sovrummen vetter mot poolen. Vi förbättrar och letar efter lösningar för buller som kommer utanför komplexet med olika material för den bästa resten av våra kunder. Hälsningar från personalen på Playa del Sol.