Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 30 december 2016

Playa del Sol är ett trevligt hotell med ett perfekt läge i Playa ingles. Men det är MYCKET lyhört, du kan höra grannarnas samtal utan problem, och glöm eftermiddagssiestan då det spelas hög musik i poolbaren under "happy hour" 15.00-17.00. Om du vill ha lugn och ro under semestern ska du inte välja Playa del Sol.

Datum för vistelsen: december 2016
  • Restyp: Reste ensam
Tack eva_hagg8a
Surfing C, Director Comercial på Playa Del Sol Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 31 december 2016

Tack för att värdera din vistelse, är det mycket viktigt för oss. Ibland kan det vara bullriga , så kommer vi att fortsätta att förbättra våra tjänster att erbjuda en bättre kvalitet. Annars hoppas vi att du haft din semester med oss. Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 20 december 2016

Hela omdömet förpestas av att receptionschefen mörkar problemet med att rum 101,201,301 och 401 störs ngt. alldeles otroligt av en nästan trasig motor som ofta slår av och på. Motorn driver utsuget från restaurangen under rum 101 och ventilations-
systemet är monterat på utsidan av sovrumsväggen. Vi åker med VINGRESOR, kontakten med dom har också varit bristfällig, trots att vare sig dom eller vi som gäster borde betala för ett rum med kända fel. Receptionschefen tycker att den privata restaurangen ska åtgärda problemet, det vill dom tydligen inte. Nu efter 4 nätter har vi flyttat sängarna till köket, ngt. mindre oljud där.

Rumstips: Vägra att bo på rum 101,201,301 och 401, i övrigt säkert ok.
Datum för vistelsen: december 2016
2  Tack Oveove
Surfing C, Director Comercial på Playa Del Sol Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 23 december 2016

Tack för din recension, är det viktigt för oss. Vi är så ledsen om problemet med buller från restaurangen bredvid hotellet. Vi kommer att göra vårt bästa för att åtgärda det. Hälsningar

Omdömet skrevs 20 november 2016

Bodde på Playa del Sol 1 vecka i oktober 2016. Har absolut inget att klaga på, väldigt prisvärt, centralt och fräscht hotell.

*Bästa av allt: LÄGET. Ligger precis bredvid Yumbo Center (shopping, barer, restauranger, nattklubbar etc..)
*Barnfritt
*Solterass för nudister
*Grymt poolområde
*Grym service och tillmötesgående personal (receptionen är öppen dygnet runt
*En lite mindre supermarket finns på hotellet med nödvändigheter
*En fläkt finns i sovrummet
*Hårtork i badrummet
*Bra städning

Ett hotell jag definitivt kommer tillbaka till snart igen. ++++++++

Tack missparr0t
Surfing C, Director de Recepción på Playa Del Sol Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 21 november 2016

Tack så mycket för denna översyn! Det är väldigt viktigt för oss att veta din åsikt. Vi är glada att du gillade vårt hotell och anläggningar och vi hoppas att vi ses snart!

Omdömet skrevs 31 oktober 2016 från mobil enhet

Ett hotell med huvudsakligen Skandinaviska gäster. Bra rum vårt var nyrenoverade så fräscht . Underhållning varje kväll i restaurangen av svensk dansbandsorkestet. Bra poolområde men svårt att få sol hela dagen då träden skymde. Köpcentrum Yombo runt hörnet. Boka inte jul eller nyårsmiddag bortkastade pengar. Kall och smaklös mat. Finns affär på bottenvåningen som har lite av varje svenskt kaviar bröd osv. Restaurangen serverar lunch till ett bra pris. Poolbaren serverar lättare mat hela dagen. Finns en pool på taket för nudister.

Tack Maggan470
Surfing C, Director de Recepción på Playa Del Sol Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2016

Omdömet skrevs 21 oktober 2016

Poolområdet var väldigt fint och välskött.
Hotellet har ingen AC endast en enkel fläkt i sovrummet
de tar ut en kostnad för värdeskåp på rummet.
WI fungerar inte, de tar betalt 50 kr för 2 dagar.
Svårt och sova för allt oväsen utanför hotellet till kl.03.00

Tack ca3721
Surfing C, Director Comercial på Playa Del Sol Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 22 oktober 2016

Tack för att värdera din vistelse hos oss, det är mycket viktigt. Premier rummen är tyst på grund av sovrummet vetter mot poolen, inte Yumbo. Med vänliga hälsningar