Omdömet skrevs 12 januari 2020

Har precis kommit hem från två härliga veckor på Gran Canaria.
Sol Barbacan var en positiv upplevelse. Mycket fin och välskött anläggning,
bra lägenheter. Bodde på skuggsidan första veckan, flyttade till solsidan
tvecka två vilket vi är glada för. Kunde både äta frukost och solbada på balkongen.
Mycket proffisiga artister i loungen kvällstid, fantastiska musiker.. Aktiviteter för alla
åldrar under dagen om man vill. Käkade inga buffeer så här kan
jag inte uttala mig men a la carten var mycket fin.
Annci

Rumstips: Lägenhet nära loungen kan uppfattas störande kvällstid.
Datum för vistelsen: december 2019
Tack xnikan
Barbacan_direccion, Director General på Sol Barbacan Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 mars 2020

Dear xnikan,

Thank you so much for sharing your opinion.
We are truly happy that you had a great stay in Sol Barbacan.
Thank you so much for mentioning the animation, the a la carte restaurant and the facilities.
We really hope to welcome you soon again!

Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Bästa om man som mig söker solig terass god service bra dryck god mat
Tog bara 3 dagar men givetvis längre nästa gång .
Tack framför allt för glad trevlig städ personal
Vad de nu tjänar är de värt dubbelt

Som sagt rummet är exakt om man söker sol .

Datum för vistelsen: januari 2020
Restyp: Reste ensam
Tack 882johan

Dear 882johan,

Thank you so much for sharing your opinion.
We will definitely pass on your kind word to our staff, this is very important to us.
We can not wait to welcome you again!

Omdömet skrevs 20 oktober 2019 från mobil enhet

Bästa bungalow nånsin vi bott i ♥️ hade varsitt badrum sminkspegel, hårtork osv våran städerska Pino var underbar störde aldrig. Kommer absolut tillbaka ♥️ ni måste åka hit! Inga kryp och tyvärr inga katter heller men Negro bor i receptionen

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack TINA7167
Barbacan_direccion, Director General på Sol Barbacan Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2020

Dear TinaP2448,

Thank you for sharing your wonderful review!
We are happy that you enjoyed your bungalow and we will definitely pass regards to Pino and Negro!

We hope to see you soon again!

Omdömet skrevs 21 augusti 2019 från mobil enhet

Vi reste till hotellet Barbacan, 2 vuxna och 2 barn som var 7 och 9 år. Vi läste innan om hotellet, kollade bilder och TripAdvisor. När vi kom fram så blev vi riktigt nöjda. Rummen var fräscha, vilket märktes på badrum, sovrum och allrum. Snygg in redning.
Vi hade uteplats med direkt anslutning mot poolen, solstolar. Kändes lyxigt med närheten. Balkongerna runt hotellet är stora.
Vi bodde i lägenhet, ej bungalow.
Helhetsintrycket med hotell, områden och personal är att vi är supernöjda.
Vi gick till havet varje dag, 25 min prom med barn. Mycket att titta på, så sträckan var inga problem.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack linaernstsson
Barbacan_direccion, Director General på Sol Barbacan Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2019

Dear linaernstsson,

Thank you for sharing your opinion.
We are very pleased to read that you enjoyed your stay in Sol Barbacan and that you appreciated very much the apartments and the staff.
We really hope we can welcome you again in the future.

Omdömet skrevs 22 juni 2019 från mobil enhet

Toppen hotell för familjen. Var där under lågsäsong och det var lugnt och skönt. Bra och stor bungalow. Trevlig personal. Bra poolområde. Bra gym. Lite långt från stranden. Rent och fint. Vill gärna komma tillbaka.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Elin E
Barbacan_direccion, Director General på Sol Barbacan Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 augusti 2019

Dear Elin E,

Thank you so much for sharing this great review!
We are really happy that you enjoyed your holiday in Sol Barbacan and that you especially appreciated the bungalow, the gym, the cleanliness, the pools and our staff.
We really hope to see you soon again!