Hotel THe Anamar Suites(Playa del Inglés)
  • Restaurang
AxelBeach Maspalomas(Playa del Inglés)
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 117 US$/natt.

Sol Barbacan Hotel(Playa del Inglés)
  • Fri parkering
Occidental Margaritas(Playa del Inglés)
  • Frukost ingår
  • Pool
IFA Buenaventura Hotel(Playa del Inglés)
  • Restaurang
Bohemia Suites & Spa(Playa del Inglés)
  • Fri parkering
Bungalows Dona Rosa(Playa del Inglés)
  • Fri parkering
Seaside Sandy Beach(Playa del Inglés)
  • Fri parkering
Apartamentos Dorotea(Playa del Inglés)
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Ett mycket trevligt bemötande överallt. Den fantastiska buffen var variationsrik varje dag.
Serviceorienterad personal överlag. Kan rekommenderas.
Läget att bara vandra rakt ut i öknen är oslagbart Vill man ha sol på altanen så boka / säg till om det.

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Jan A
Omdömet skrevs 6 januari 2018

Bodde en vecka över nyår med ett gäng kompisar. Jag är otroligt nöjd med hotellet. Vilken underbar mat, bästa buffen jag någonsin smakat. Kvaliteten och utbudet var fantastiskt. Nyårskvällens arrangemang var det bästa jag upplevt, från starten med uppträdet och drinken på terassen till maten, vinerna och bandet som spelade natten i baren.
Även poolen, rummen och personalen får högsta betyg. Passar kanske inte så bra för barnfamiljer även om det fanns några sådana på stället.

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Suss_Engelholm
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt och mysigt ställe. Men ibland blir överdrifterna för påtagliga. En aning mycket moral för ingenting. Givetvis är det självklart att man skall komma "hel och ren" och välklädd till restauranger av finare stil och hög klass. Men att inte tillåta shorts som nästan slutar nere vid vaden, medan andra kan gå klädda med byxhäng och via hela baken. Att ha ett linne som man är inte ok. Men som kvinna är det ok. Varför inte bara använda sunt förnuft och se till att man är stilfullt klädd och låta alla trivas och inte störa sig på hur andra klär sig eller beter sig. Det finns också massor av regler som ingen följer. Exempelvis är det förbjudet att reservera stolar och bada i poolen före 8 på morgonen. Gissa av förvåning alla får när dom kommer ned klockan åtta och ALLA stolar är reserverade och ingen finns där. Givetvis så badas det före 8 i poolen också. Detta är precis samma personer som sedan stör sig på att någon kliver in på matsalen med shorts som nästan når vaden. Så länge det gäller vissa regler är det ok, medan andra inte på något sätt behöver följas. I min värld kallas det dubbelmoral. Synd på ett annas så fint hotell.

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack ZanteKjell
Omdömet skrevs 23 augusti 2017 från mobil enhet

Ett hotell med stil och klass. Maten är förstklassig och variationsrik och personalen serviceminded och supertrevliga. Mysig pianomusik i lobbyn på eftermiddagarna. Härligt poolområde och nära till havet om man föredrar det. Mitt nästa val på Gran Canaria.

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Annelie W
Omdömet skrevs 19 april 2017 från mobil enhet

Det är fräscht även om det inte är nutida. Maten är bra och vällagad men det största + är frukosten. Myycket tyska pensionärer. Och många förstår inte det smidiga konceptet vid poolen, att alla sängar är bäddade för alla. Det går inte att paxa solstol utan är den ledig är det ledigt. Mycket bråk kring detta då många inte förstår varken instruktioner eller engelska av gästerna.

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
3  Tack AmandaEld