Hotel THe Anamar Suites(Playa del Inglés)
  • Restaurang
Sol Barbacan Hotel(Playa del Inglés)
  • Fri parkering
IFA Buenaventura Hotel(Playa del Inglés)
  • Restaurang
Occidental Margaritas(Playa del Inglés)
  • Frukost ingår
  • Pool
Seaside Sandy Beach(Playa del Inglés)
  • Precis vid stranden
  • Pool
Apartamentos Dorotea(Playa del Inglés)
  • Pool
Bohemia Suites & Spa(Playa del Inglés)
Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Vi var tvungna att byta hotell och vi hittade då servatur Waikiki och vi är så nöjda att vi valde detta hotell. Jättetrevlig personal, bra mat, trevlig underhållning, fina rum och trevligt hotellområde med mycket att göra.

3  Tack Alma M
pilarderada, Director de Relaciones Públicas på Servatur Waikiki Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2018

Dear Alma M,

Thank you so much for sharing your experience at Servatur Waikiki. It is great to read your stay was fully pleasant.

We hope to see you again in the near future.

Omdömet skrevs 8 februari 2018

Rekommendera hotellet varmt. God service, trevlig personal. mycket god mat i matsalen. Massor att välja mellan - fast jag rekommenderar att ni ska äta allt gott från salladsbuffén. Det här var mitt första all inclusive hotell och det är över förväntan. Det som imponerade minst var drinkarna - rekommenderar att du dricker det mousserande- helt klart bäst.

Ang poolen - den stora poolen är rätt kall i januari men barnpoolen är kallare. Passade inte min 15 månaders. Så det blev mindre badat än jag trodde. Vädret var inte med oss 100 procent på vår resa kan tilläggas.

Bodde här: januari 2018
2  Tack Maria A
pilarderada, Public Relations Manager på Servatur Waikiki Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2018

Dear Maria A,

Thank you for your nice comments. We are happy to hear that you enjoyed your holiday with us. Unfortunately the weather was not as nice as expected and gave the sensation that the pools were cold. Nevertheless all our pools are heated between 24 and 26 degrees. Next time we will be happy to show you if you have any doubts.

Kind regards

Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Var tillbaka till Waikiki på semester
I februari 2017 hade vi en helt underbar semester där.
Nu kändes det som att det inte var samma hotell☹️
Maten var en katastrof, pratade med personalen om dålig lukt och smutsigt i badrummet.
Svaret blev du är i Spanien nu.
Området relax 18 års gräns, fullt med små barn utan badblöja på sig i poolen.
Besöker aldrig mer detta hotell

Tack Anett S

Dear Anett S,

Thank you for your comments. It will really help us to improve. We are suprised to hear the big difference you noticed since last year because we have the same standards including the same staff. We think that there could have been a misunderstanding with the language and we do apologise for the inconveniences which occured during your stay.

We hope to demonstrate to you the improvements we have made and do not hesistate to contact our Customer Service upon your next arrival, to make sure to provide you with a better stay.

Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Bodde en vecka på Servatur Waikiki i mitten av januari.
Ett bra hotell som hade allt vi önskade. Det enda vi kände var negativt var januarivädret (fint väder = sol och bad, molnigt eller blåsigt = tjocktröjorna på). En annan nackdel var att det hörde rätt mycket ljud från motorvägen som går en bit från hotellet.

Rummet:
eftersom vi bokade sent (vårt bokade hotell skulle renoveras så vi fick boka om) fanns inga familjerum kvar. Vi hade ett dubbelrum på två vuxna, en 2-åring och en 4-åring (barnen sov i två extrasängar). Det var trångt men gick bra! Vi var väldigt lite på rummet. Annars rekommenderas nog att ta ett familjerum om man är 4 pers.
+ välstädat, fräscht och trevligt rum.
+ fin utsikt
+ genomtänkt (eller slump?) att sätta oss i huset närmast barndelen av hotellet.

Maten:
Bra mat i buffén. En del standard måltider varje dag och utöver detta fanns många val.
Poolbarens mat lite enformig (men så har jag alltid upplevt det på All-inclusive hotell).
+ många valmöjligheter (om man inte är så kräsen).
+ att barnen kunde äta middag i poolbaren (våra barn var redo för sängen när buffén öppnade i middagsrestaurangen).

Pool:
Stora poolen fräsch och trevlig. Sol till stor del av dagen.
- svårt att få en solstol i solen om man inte är ute i tid (kl 8.00). Vill man inte ha sol finns det många tomma stolar.

Barnvänligt:
Helt toppen!! De har varit kloka och lagt barnpoolen, lekplatserna och lekhuset på samma plats.
+ roligt badland för barnen.
+ många solstolar
+ alla barnaktiviteterna (lekpark, pool) är inhängande med ett staket
+ fin personal som ordnar aktiviteter för barnen.
+ solstolarna har sol men en del av poolen var alltid i skugga vilket vi uppskattade med tanke på barnen.

Ett bra hotell men ett trevligare poolområdet hade gett bättre betyg.

Tips är att hyra bil från bilfirman utanför hotellet. Betalade 40euro för en mindre bil (polo). Med bil var det enkelt att ta sig till solsäkra Puerto de Mogan de dagar det var dåligt väder i Playa del Ingles.

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
1  Tack FruErikssons

Dear FruErikssons,

Thank you for your comments. We are glad that you enjoyed your stay with us and that you appreciated so much our kids facilities. Unfortunately the weather was not as great as expected and therefore there was less sunny space to sit and sunbathe.

We hope that next time we have better weather so that you can enjoy your holiday even more.

Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

Stort all-inclusive hotell.
Välskött. Bra ordning både ute och inne. Rent o fint.
God mat och även ett inglasat uterum där vi intog de flesta måltiderna.
Fin pool-bar med både snacks, dryck och enklare lunch.
Uppvärmd stor pool med solstolar och parasoller som passar både små och stora.
Dessutom finns mindre pool för barn med vattenlekar och solstolar för föräldrar.
Busstransfer till stranden alldeles utanför hotellet.
Vi hade en jätteskön vecka här.

Tack Marga S
pilarderada, Director de Relaciones Públicas på Servatur Waikiki Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 februari 2018

Dear Marga S,

We thank you for sharing your opinion of your stay at Servatur Waikiki. It is great to see that your holidays with us were so perfect.

All our staff will be pleased to welcome you again.

Kind regards from Gran Canaria.