“Mycket bra pastarätter m.m.!”

Ristorante Il Duomo di Milano
Rankad som nr 15 av 404 Restauranger i Playa del Inglés
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 26 mars 2018

Inne i restaurangen mycket stilfullt dukat i väntan på gäster, vi fick bord utomhus och även där var det linnedukar på borden och välkomnande dukat, vi beställde pasta rätter samt en tog sallat som såg enorm ut (men var uppbullat med en massa salladsblad), vi tog spagetti carbonara som var perfekt riktig krämig med skinkbitar och den smakade förträffligt, gott vin, öl samt vatten, dom bjöd på en liten citronlikör efteråt, pastan var 100% salladen såg fräsch ut men var förmycket salladsblad! Men ett ställe vi återvänder till!

Tack 678larsl

Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Vacker inredning ett extra plus. Mycket god och smakrik mat. Trevlig och uppmärksam personal. Hit kommer vi gärna tillbaka.

Tack Karin G
Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Stilfullt ställe. Personal som vill hålla god klass. Mycket god mat. Ofta fullbokat, så boka bord i förväg.

Tack Peggy W
Omdömet skrevs 22 mars 2017 från mobil enhet

Det blev en tre-rätters med medium oxfilé som varmrätt, fantastiskt mör & god.
Förrätten, vinet och efterrätten höll samma fina nivå. Servitören skojade gärna lite med oss, men på ett trevligt sätt och med "glimten i ögat". Avslutningen med lite limoncello var perfekt, hinner vi så blir det ett besök till..

Tack DjangoBodmer
Omdömet skrevs 7 mars 2017 från mobil enhet

Trevligt mottagande, service och ljuvligt god mat. Alltid ett säkert kort och, vi går hit varje gång vi är i Playa Ingles.

Tack Bmsjoberg

Resenärer som tittade på Ristorante Il Duomo di Milano tittade också på

Maspalomas, Gran Canaria
Playa del Inglés, Maspalomas

Besökt Ristorante Il Duomo di Milano? Berätta vad du tyckte!