“Fantastiskt mat och ställe ”
Omdöme om Matilda

Matilda
Rankad som nr 4 av 355 Restauranger i Playa del Inglés
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Det var ett mycket trevligt ställe som vi gärna kommer tillbaka och tillbaka till. Ett ställe som båda barnen och vuxna kan få rita på bordet före, under och efter att vi har fått maten☕.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack ellenkZ1296NF

Omdömet skrevs 2 februari 2020

Fantastisk personal serverade oss mycket god o vällagad mat där även våra tre småbarn kunde njuta av besöket. Att få måla egna bilder med kritor på den vita pappersduken var väldigt trevligt så vi kunde äta i lugn o ro. Att rekommendera trots att stället ligger i ett köpcentra på andra planet.

Datum för besöket: februari 2020
2  Tack 919_san
Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

På en undanskymd plats på övre plan i Cita shoppingcenter finns denna lilla pärla. Här bjuds på fantastiskt god italiensk mat. Portionerna är mycket stora. Att dela en rätt på två och/eller ta med sig rester är inget problem. God service och gemytlig miljö. Rekommenderas!

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack 509kerstinn
Omdömet skrevs 6 januari 2020 från mobil enhet

När vi väl hittade Matilda inne på Cita (fråga någon som jobbar i någon bar om väg beskrivning!) så möttes vi av en mysig liten restaurang som inte hade vitlöksbröd som första rätt, som ungefär alla andra restauranger. Menyn innehåll några väl utvalda rätter, precis lagom många för att alla ska bli nöjda. Personalen var duktig, bra på engelska och väldigt måna om de fåtal gäster som får plats i restaurangen. Boka innan! Hålla samma klass som en riktigt bra restaurang i Italien.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack maansson
Omdömet skrevs 16 december 2019 från mobil enhet

Sökte och hittade denna pärla på strippen suveränt god pasta och vin . Fick cava och lite tilltugg for free av underbara kypare . Vi har 4 dom åt och alla är jättenöjda

Datum för besöket: december 2019
1  Tack evakristinak

Resenärer som tittade på Matilda tittade också på

Playa del Inglés, Maspalomas

Besökt Matilda? Berätta vad du tyckte!