“God pizza”
Omdöme om Superman

Superman
Rankad som nr 42 av 424 Restauranger i Playa del Inglés
Omdömet skrevs 19 mars 2019 från mobil enhet

God pizzadeg, goda pålägg, helt enkelt en god pizza, som dessutom serveras på en planka. Kommer definitivt gå dit igen

Datum för besöket: mars 2019
Tack MrRickard

Omdömet skrevs 15 mars 2019 från mobil enhet

Bra Pizza med mkt gott bröd
Klart värt ett besök om man är sugen på Pizza. Många olika smaker att välja på och dom är välgräddade. Jag är supernöjd

Datum för besöket: mars 2019
Tack hampet
Omdömet skrevs 20 februari 2019

Känslan och läget är väl inte superinbjudande men trevlig personal och god mat väger upp! Vi åt pizza och drack ett glas husets rödvin, bra! En liten limoncello till notan smakade gott!

Datum för besöket: februari 2019
Tack MalenaJ_13
Omdömet skrevs 20 januari 2019

Det finns många restauranger i Yumbo centrum, det här är en av de bästa. Tråkig lokal och läge, men vilken mat! Äkta italienskt kök, vi åt pizza och pasta under de tre gånger vi var där i förra veckan. Italienskt i köket och de som serverar. Det är trevligt att serveras en liten varm soppa som aptitretare. Allt vi åt smakade verkligen gott. Trevligt bemötande dessutom. Kan varmt rekommenderas.

Datum för besöket: januari 2019
Tack KentV862
Omdömet skrevs 13 januari 2019

Ett litet hål i väggen i Yumbo Centrum som gör vällagade rätter, pizza och pasta. Allt är jättegott och vällagat. Tjejerna som arbetar där har fullt upp hela tiden, men ändå får man bra service.
Vi var 9 stycken i vårt sällskap och alla var nöjda med mat och service.
Deras Tiramisu är supergod – den godaste jag ätit på länge.
Vi var där 2 gånger och restaurangen är värd ett besök.
Andra gången vi var där, var vi missnöjda, då vad jag tror är ägaren, han kom och sa att skynda på då de hade gäster som väntade utanför… då hade vi kvar både konjak och kaffe. Detta var mycket pinsamt och ohyfsat. Så här gör man inte. Detta gör att mitt betyg blir 3 stjärnor – men superman borde ha 4 stjärnor.

Datum för besöket: december 2018
Tack marie201301

Resenärer som tittade på Superman tittade också på

Maspalomas, Gran Canaria

Playa del Inglés, Maspalomas

Besökt Superman? Berätta vad du tyckte!