“Middag utöver förväntan”
Omdöme om El Fuego

El Fuego
Rankad som nr 12 av 404 Restauranger i Playa del Inglés
Omdömet skrevs 2 juli 2018 från mobil enhet

Svårt att hitta denna anonyma restaurang på övre våningen i Cita köpcentrum. Åt trerättersmiddag. Relativt dyrt men då vi delade två kuvert på 4 personer (2 vuxna, 2 matglada barn) blev notan ok. Maten räckte gott och väl. Grillade maten på bordet vilket gjorde att kvällen inte bara blev en traditionell middag. Uppskattades av alla i sällskapet. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Hit går vi gärna igen!

Tack Anna B

Omdömet skrevs 3 april 2018 från mobil enhet

Ena dagen a la carte. Andra dagen 3-rätters grillmeny. Absolut värt pengarna. Personalen höjer betyget och kunde gett betyget 5+ om möjligt.
Svårt att hitta inne i ett "partytält" längst inne på övre plan. Leta-värt besväret.

Tack Birgitta K
Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Vi ville ha en köttbit och hitta er här på TripAdvisor och även om det var långt att gå från hotellet och vi va så hungriga så var det värt det så otroligt gott och jätte härlig personal ett ställe som inte ser så. mycket ut på ytan men har en svårslagen insida, tack för ikväll!!

Tack Daniel F
Omdömet skrevs 27 november 2017 från mobil enhet

I bland blir man bara så glad. Glad över människor som älskar sitt jobb och gör mycket mer än vad som man förväntar sig. Vi åt grillmenyn som grillas vid bordet. 3 rätter och salsan till förrätten var himmelsk. 8 olika sorters salt var en oväntad överraskning. De 5 hemgjorda såserna till grillspettet var helt underbara. Efterrätten var strålande, precis så god som en perfekt créme brulée skall smaka, knäckig på ytan.
Av alla recensioner som jag gjort så är detta bara andra gången som jag ger full poäng.
Grattis! Vi återkommer med glädje.
Extra tack till den fantastike servitören som kommer från Cuba!

1  Tack Cay Å
Omdömet skrevs 15 oktober 2017 från mobil enhet

Ligger i köpcentrum Cita, uppe på övervåningen, längst in. Lite svårt att hitta men helt klart värt att leta efter det!
A la carten var prisvärd och supergod!

1  Tack Josephine A

Resenärer som tittade på El Fuego tittade också på

Maspalomas, Gran Canaria

Playa del Inglés, Maspalomas

Besökt El Fuego? Berätta vad du tyckte!