Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 15 juli 2021

Tack snälla för en fantastisk fin semester på ert hotell. Allt var bra!Rummen var fina, sängarna sköna, städningen perfekt. Maten var väldigt bra, vi hade all inclusive, buffén hade allt man kunde önska och lite till. Frukostbuffen var magisk! Maken som är allergisk mot gluten fick alltid hjälp att ta fram glutenfria rätter när det behövdes.
Poolområdet är stort och välskött, lugn miljö.
Gymmet är fräscht och har den utrustning man behöver.

Det bästa av allt är den suveräna personalen, de är riktiga proffs på service! Alltid hjälpsamma och trevliga. Vi fick problem med låset till hotellrummet så vi kom inte in, tog 2 minuter så var vaktmästaren där och fixade detta.

Vi trivdes så bra att vi redan bokat en ny resa i December.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack Helena L
Oscar RG, Guest Services / Front Office på Sunprime Atlantic View, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2021

Hej Helena L och tack för din fina recension här på sidan! Det är trevligt att läsa om din upplevelse här hos oss! Tack för att du belyser personalen, servicen och våra installationer! Visst har vi fantastiska vaktmästare, vi är så stolta över dem! "Inget bekymmer är för stort för att fixa!

Extra glada blir vi läsa att du snart är här igen med oss på Sunprime! Vi syns i december!

Omdömet skrevs 6 maj 2021

Hej.
vi har bokat hos dig i sept 2021.
vi har bokat rum mot maspalomas med stor balkong.
vi vill kunna ligga o sola sista timmarna på balkongen för oss själva, är det rätt rum för det?Om inte vad ska vi ha då, där det finns solsäng och kvälls sol?
mvh Henrik

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 20henrikt
Oscar RG, Guest Services / Front Office på Sunprime Atlantic View, svarade på det här omdömetSvarade 6 maj 2021

Hej Henrik och tack för att du vallt Sunprime Atlantic View inför din solsemester här på Gran Canaria! Våra "Classic Suite 1 rum, stor balkong mot Maspalomas" har utsikt mot Atlanten och även eftermiddagsol. På terrasen finns solsängar och även parasoll Ett perfekt rum om manb vill njuta lite extra av sin balkong! Mvh Oscar, Sunprime

Omdömet skrevs 10 april 2021

Tillbaks till det fina hotellet efter nästan 3 år och denna ggr med sonen.
Trots covid och få turister följs restriktionerna av alla i personalstyrkan och det städas dygnet runt tycker jag och solstolar runt poolerna spritas kontinuerligt. Superfint urval av mat trots begränsningar på all inklusive och bästa servicen på restaurangen som jag varmt rekommendera.
I receptionen har vi fina Oscar och all annan stuff som tar sig tid för varje gäst och hjälper dig att hitta på ön och boka taxi.
Allt du behöver får du från reception,superfin service och bara glada ansikten.
Kommer att sakna all stuff,värmen och hotellet men säger inte Adjö utan ett stort Arrivederci till alla!
Tusen Tack för allt!❤

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Evi J
Oscar RG, Guest Services / Front Office på Sunprime Atlantic View, svarade på det här omdömetSvarade 8 maj 2021

Hej Evi J! Vi känner oss hedrade över att du och sonen valde just Sunprime och Gran Canaria för att fira er semester trots 6 omboknignar i rådande tider! Det gjädjer mig att läsa att du haft en överförväntan bra semester med oss och att Sunprime-konceptet passade er väl! Tack för de fina lovorden om vår personal, restaurangen och våra rutiner! Hoppas vi får möjligheten att se dig här för din nästa solsemester!

Omdömet skrevs 14 mars 2021

Nyss hemkomna från en otrolig resa trots rådande omständigheter. Hotellet och hela vistelsen överträffade alla våra förväntningar! Hjälpsam, trevlig och familjär personalgrupp som bemötte oss varmt från start! Svarade på frågor och tipsade om allt från bra restauranger till utflykter och platser värda att besöka! Vi kände oss även trygga ur coronasynpunkt, med handsprit, munskydd och desinficerade ytor över hela hotellet.

Fina, rymliga och rena rum! Vårt rum hade en otrolig utsikt över Maspalomas, då vi blev uppgraderade till ett rum högre upp vid ankomst. Det var en positiv överraskning! Frukosten var också väldigt bra med mycket att välja på.

Personalen gjorde sitt yttersta för att ge oss en så bra vistelse som möjligt! Vi kommer gärna tillbaka till er snart igen!

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack ssandra15
Oscar RG, Guest Services / Front Office på Sunprime Atlantic View, svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2021

Hej ssandra15

Stort tack för att du valde Sunprime Atlantic View och vad kul att du hade en fin vistelse med oss!

Vi uppskattar även dina fina kommentarer om våra kollegor, vi har verkligen ett fantastiskt team i huset och jag vet att de kommer bli så glada av ditt omdöme.

Tack för att du även belyser våra hygen-rutiner och även frukosten i restaurangen!

Återigen stort tack och hoppas vi får ser er båda tillbaka här på ön snart igen!

Omdömet skrevs 13 mars 2021 från mobil enhet

Kanonhotell där ALLT fungerar. Personalen gör verkligen sitt allra bästa för att vistelsen ska bli så bra som möjligt. Supernöjd. Incheckning av bagaget görs på hotellet. Skönt att slippa konka. Jätteskönt helt enkelt.

Datum för vistelsen: mars 2021
1  Tack Göran H

Hej Göran H! Tack för att du tagit dig tid för att skriva här på TripAdvisor om din vistelse på hotellet! Det gjädjer mig att läsa att du haft en överförväntan bra semester med oss och att Sunprime-konceptet passade dig! Tack för de fina lovorden om hotellets restaurang och servicen! Visst är det skönt att kunna ckecka in bagaget på hotellet ?... så konkar våra kollegor från Sunclass dem till flygplatsen!* Hoppas vi får möjligheten att se dig här igen!