Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 13 mars 2021 från mobil enhet

Tack för en finfin vecka på Sunprime Atlantic View.
Snyggt och fräscht överallt.
Munskydd & handsprit överallt. Det känns tryggare än hemma.

Och personalen❤️!!
Så kompetenta, trevliga, hjälpsamma och familjära.
Oscar blev min detektiv när jag glömde min handväska i en taxi.... ringde runt och fick tag på den....inte alla som vare sig vill eller kan komma på så smarta idéer för en så briljant lösning tusen tack för hjälpen.

Travel Easy incheckning gör ju sen pricken över i på detta hotell.

Vi kommer tillbaka, ni är bäst.
Kraaam Inga och Göran

Datum för vistelsen: mars 2021
1  Tack Inga H
Oscar RG, Guest Services / Front Office på Sunprime Atlantic View, svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2021

Hola Ingha H!

Tusen tack för din trevliga återkoppling i samband med din senaste vistelse hos oss här på Gran Canaria. Det är ett nöje att höra att du hade en fin uplevelse med oss och att du uppsakattade våra rutiner och personal! ! Vi gör vårt bästa för att ni ska känna er så trygga så möjligt i dessa tider! Det var kul att jag hjälpa till att finna tillbaka eran väska, och skönt att den kom till rätta ! Tack för att du belysser Easy Check in! Vilken service från Sunclass!

Hoppas vi snart får se dig här igen!
På återssende!

Omdömet skrevs 11 mars 2021

Va här på semester en vecka med pojkvännen, och 50% av resan gjordes av Oscar. Super kille, längtade tills han jobbade igen. Hjälpte till med tips på mat, utflykter, drinkar, tips om hur vi spar våra pengar och bästa sättet att använda de väl. Redan blev 10/10 och det bästa var ju nästan att Oscar alltid fanns till hjälp för två virriga ungdomar på sin första resa.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack 311mathildal

Hej 311mathildal! Vi känner oss hedrade över att du och pojkvännen valde just Sunprime och Gran Canaria för eran första utlandssemester tillsammans! Det har vart trevligt att ha er här på besök och i dessa tider uppskattar vi extra mycket de gäster som vill se vår ö och vill ha en aktiv semester! Tack för att ni uppmärksammade mig här på TripAdvisor! Det hade inte vart möjligt att ge er den "outstanding"service:n om de inte hade var för alla i våra medarbetare som dagligen ger sitt allt för att eran semester ska vara ett minne för en lång stund framöver! Tack för att ni ville vara med och dela på vårt paradis!

Hasta la proxima!
Oscar RG
Team Sunprime Atlantic View

Omdömet skrevs 5 februari 2021 från mobil enhet

Har bott där 2017 och 2018, en månad varje gång och är mycket nöjd på alla sätt och vis. Ska bo där igen hela maj. Kan ni som besökt hotellet nyligen, beskriva eventuella inskränkningar/förenklingar i aktivitetsutbudet och servicen? Tycker npr. att frukostbuffén var storslagen, man kunde smaka på diverse lokala varor, pressa egen apelsinjuice m.m. och en del mat lagades på plats. Hur är det nu? Har de yoga och vattengympa kvar?

Datum för vistelsen: februari 2021
Restyp: Reste ensam
Tack veram697
Oscar RG, Atención al cliente/recepción på Sunprime Atlantic View, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2021

Hej veram697! Tack för att du tagit dig tid för att berätta här på TripAdvisor om dina tidigare besök här på hotellet! Det gjädjer mig att läsa att du tivdes bra och att Sunprime-konceptet passade dig! Kolla gärna in vår hemsida för mer info om våra rutiner och hur det just nu är på hotellet. Syns i Maj! Välkommen

Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 21 januari 2021

Var där i 2 veckor och fick den bästa servicen, jätte trevlig personal! Bodde första veckan i en lägenhet vid poolen, sen fick vi fixat andra veckan på högsta våningen men fantastik utsikt tack vare en mycket trevlig kille! Städningen, drickan och maten var mycket bra! Kommer förmodligen tillbaka

Datum för vistelsen: december 2020
Tack emelied2021
Oscar RG, Gästservice/reception på Sunprime Atlantic View, svarade på det här omdömetSvarade 1 februari 2021

Hej Emelied2021!

Tusen tack för din trevliga återkoppling i samband med din senaste vistelse hos oss här på Sunprime. Det är ett nöje att höra att du hade en behaglig och fin upplevelse, speciellt att läsa att ni blev nöjda med utsikterna till Atlanten från rummet sista veckan på semestern! Hoppas hemresan gick fint med hela familjen! Hoppas att vi får se er alla här igen och ta gott hand om alla där hemma i Sverige!
Hoppas vi snart får se dig här igen! Ska hälsa extra gott till den där trevliga killen!
På återssende!

Omdömet skrevs 20 januari 2021

Gillade nästan allt med hotellet. Fina rum, vi hade terrass mot trädgården och poolen. Prisvärt!! Väldigt bra frukost som var buffé men personalen la upp det man pekade på på en tallrik. Lunch och middag var 3-rätters med några olika alternativ varav ett vegetariskt. Supertrevlig personal och i receptionen också.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack Cissi D
Oscar RG, Gästservice/reception på Sunprime Atlantic View, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2021

Hej Cissi D!

Tack för din fina feedback om din vistelse på Sunprime Atlantic View!

Vi är glada att höra att du hade en bra vistelse hos oss och att du uppskattade våra rum, frukostbuffeten och det trevliga bemötandet från personalen. Kul att du uppskattade Sunprime Konceptet! Vi gör alltid vårt bästa för att skapa minnesvärda vistelser för våra gäster.

På återseende!