Omdömet skrevs 14 juni 2020

Hotellet har en lugn och harmonisk stämning.
Underbar personal.
Hotell maten är bra och varierad för att passa alla närvarande nationaliteter.
Välskött utemiljö, all städning är utmärkt.
Skönt att incheckning kan göras på hotellet ( om resan sker med ett resebolag som har den servicen )
Musiknivån i baren på kvällen kan vara lite för hög.
Träningsrum finns , yogagrupp finns och bra massage möjligheter.
Mindre affär finns för sådant som turister ofta efterfrågar.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack 766kjellr
Oscar RG, Atención al cliente/recepción på Sunprime Atlantic View, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej 766kjellr! Tack för att du tagit dig tid för att berätta här på TripAdvisor om din vistelse här på hotellet! Det gjädjer mig att läsa att du haft en bra semester med oss och att Sunprime-konceptet passade dig! Tack för de fina lovorden om hotellets personal och servicen som vi erbjuder så som incheckningen av bagage för hemrasan. Hoppas vi får möjligheten att se dig här igen!

Omdömet skrevs 6 mars 2020 från mobil enhet

Trevligt och fräscht hotell. Riktigt sköna sängar och rent.
Maten /all inclusive / var bra med fräscha grönsaker och mycket frukt. Vinet i kranar ung som man kan vänta sig.
Frukosten var det bästa.
Poolerna var fina en av dem var lämpligt att simma i.
Solstolar fanns det relativt gott om.
Altanen eller balkongen rymlig.
Visserligen ligger hotellet en bra bit från stranden men det tar bara ca 20 minuter med en promenad.
De flesta besökarna var Skandinaver.
Det fanns en minimarket på hotellområde men mycket nära fanns två lite större mataffärer.
Det finns många plus för detta hotell.
Vi trivdes bra.

Tack doris309

Hej doris309! Tack för att du tagit dig tid för att berätta här på TripAdvisor om din vistelse här på hotellet! Det gjädjer mig att läsa att du haft en överförväntan bra semester med oss och att Sunprime-konceptet passade dig! Tack för de fina lovorden om hotellets restaurang och servicen! Hoppas vi får möjligheten att se dig här igen!

Omdömet skrevs 3 mars 2020

Vårat andra besök på 3 mån för oss är detta Hotell helt underbart lugnt,sköna sängar städat o snyggt. Frukosten helt underbar. Vatten gympa med riktigt goa tjejer med fart o fläkt,massören som finns när man det behöver, uppträdande på kvällen mycket trevligt. Kvälls menyn gott. Har en önskan att det blir rökfritt vid poolen det finns dom som inte tar hänsyn till andra gäster (rökallergiker finns) Hoppas det är så när vi kommer tillbaks

1  Tack Gunilla M

Hej goglaad!

Tusen tack för din trevliga återkoppling i samband med din senaste vistelse hos oss här på Gran Canaria. Det är ett nöje att höra att du hade din "andra" fina upplevelse uplevelse med oss och att du uppsakattade våra aktiviteter och personal, just nu arbetar vi med nya riktlinjer för att få till en rökfri miljö i våra gemensamma utrymmen, tack för din återkoppling!

Hoppas vi snart får se dig här igen!
På återssende!

Omdömet skrevs 2 mars 2020

Toppenbra ledare för motionspassen - härlig wateraerobics. Städerskorna är suveräna. Hade all-inclusive, frukosten är toppen men övriga måltider var rätt medelmåttiga, undantaget asiatiska kvällen som var bra. Genomgående trevlig personal fräscht poolområde. Kommer garanterat tillbaka

Tack gunillae2020
Oscar R, Director Comercial på Sunprime Atlantic View, svarade på det här omdömetSvarade 4 mars 2020

Hej gunillae2020!

Tack för din fina feedback om din vistelse på Sunprime Atlantic View!

Vi är glada att höra att du hade en bra vistelse hos oss och att du uppskattade våra motionspass, det trevliga bemötandet från städpersonalen samt middagen som vi serverar på tisdagarna. Kul att du uppskattade Sunprime Konceptet! Vi gör alltid vårt bästa för att skapa minnesvärda vistelser för våra gäster.

På återseende!

Omdömet skrevs 1 mars 2020

Lugnt vuxenhotell med fantastiskt god mat. Välutrustade lgh om man vill laga mat. Vi hade all inclusive och maten var fantastiskt god och fräsch. 20 minuters promenad till stranden eller gick det badbuss till playa maspalomas. Bra gympass med peppande ledare. Härlig loungedel om man vill slappa inne.

Rumstips: Marklägenhet mot trädgård perfekt, nära poolen och kan sola precis utanför altanen.
1  Tack Annika1999
Oscar R, Director Comercial på Sunprime Atlantic View, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2020

Hej Annika1999! Tack för att du tagit dig tid för att berätta här på TripAdvisor om din vistelse här på hotellet! Det gjädjer mig att läsa att du haft en bra semester med oss och att Sunprime-konceptet passade dig! Tack för de fina lovorden om hotellets restaurang och servicen! Hoppas vi får möjligheten att se dig här igen!