TripAdvisor
Publicera
Inkorg

Var där för fjärde gången , tredje gången över jul o nyår! Brukar bo på 4 vån m utsikt över Maspalomas. Stort rum m pentry sköna sängar. Alltid rent o snyggt. Personalen är väldigt vänliga o välkommande. Alla från trädgårdsarbetare, städ, bar, restaurang, tekniker o reception alla har alltid ett ” leende o hej hur är det” till varje gäst! Trots mycket arbetet. En undran jag har många gäster flyttar ut solsängarna på gräsmattan men bär inte tillbaka dom! Något negativt kan vara duvorna som gärna ”anfaller” på balkongerna! Lite sanering behövs nog!

Tack Turkietlira
Oscar R, Guest Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej Turkietlira!

Tack för ditt fina omdöme och för att du valt oss för din solsemester på Gran Canaria.

Vad roligt att du trivdes med din vistelse här hos oss och att du nöjt med personalen och instalationerna. Jag tar med mig din synpunkt om solsängarna! Vi hoppas få nöjet att välkomna dig tillbaka snart igen!

På återseende!

Oscar R.G
Team Sunprime Atlantic View

Fint , rent , bra vuxen hotell . Maten var kanon . Kallt i poolerna , dåligt tryck i duschen . Vi hade en del myror , någon kackerlacka på rummet. Rummen börjar bli slitna . Personalen var supertrevlig . Hotellet ligger lite avsides så inga restauranger precis i närheten.

Tack helenef638

Hej helenef638! Tack för att du tog dig tid för att lämna oss denna rekommendation! Det är riktigt roligt att höra att du trivdes bra hos oss och att du är nöjd med helheten av semestern. Vi beklagar att Pooltemperaturen inte var på top och kommer att ta med mig dina synpunkter till vår arbetslag för att se över dem! Tack för att du belyser vår personal! Hoppas vi får se dig här igen!

Sunprime Atlantic View

Kan tyvärr inte ge högre betyg pga att hotellet är såpass slitet och i behov av totalrenovering. Den goda maten och trevliga servicen motsvaras inte av de tråkiga och riktigt slitna rummen som dessutom är oacceptabelt dåligt städade. Här städas nog aldrig ordentligt efter utcheckad gäst. Sängarna är inte alltför hårda. Täcken och kuddar behöver bytas ut och då gärna mot tjockare täcken under vintersäsongen. Badrumshandukarna är så slitna att de blir genomblöta direkt. Spa:ets personal får högsta betyg men inte utrustningen. Hälften av grejerna funkade inte trots att en reparatör var där och skruvade.

Tack pcleha

Hej pcleha! Tack för att du tar dig tid och ger oss din feedback. Jag ber om ursäkt för att du har haft en upplevelse som inte stämde med dina förväntningar av hotellet. Vi vill självklart att alla våra gäster skall känna sig så nöjda som möjligt. Dessvärre så misslyckades vi denna gång! Jag kommer att ta med dina synpunkter till vårt arbetslag för att se över dem och se vad vi kan förbättra. Tack för att du belyser vår Spa- personal! Kontakta mig jätte gärna på frontdesk.pli@sunprime.net så kan du berätta mer om din upplevelse hos oss.

Med väniga hälsningar
Sunprime Atlantic View

Ett mycket fint poolområde med trappor ner i alla poolerna. Alltså inte bara hängande stegar. Trevlig personal och god mat. Detta hotell kan verkligen rekommenderas. Matsalen är riktigt mysig med en stor glasad vägg mot poolområdet . Rent och snyggt i restaurangen.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Globbetrottern

Hej Globbetrottern! Tack för att du tog dig tid för att lämna oss denna rekommendation här på TripAdvisor om din vistelse! Det gjädjer mig att läsa att du haft en överförväntan bra semester och att Sunprime-konceptet passade dig perfekt! Tack för de fina lovorden om personalen, pool-området och maten! Hoppas vi får möjligheten att se dig här för din nästa besök på ön!

Sunprime Atlantic View

Riktigt trevligt hotell som kan rekommenderas. Det mesta som kan önskas fanns som standard i lägenheten typ Juniorswit som vi bodde i under en vecka över nyår. Välutrustat pentry, avskilt sovrum o trevlig altan med utsikt över pool där vi oftast intog lunchen. Gymmet är bland de bästa vi upplevt på hotell så gillar man ett träningspass emellanåt passar detta hotell superbra! Nära till Spar Supermarket vilket dock även fanns i hotellet med lite mindre sortiment. Otroligt härlig frukost buffé där det fanns något för de flesta smaker. Hotellet ligger en bit från centrala Playa Inglés men taxi dit kostar endast ca 4-5 euro.

Tack 344larsh

Hej 344larsh! Tack för att du tagit dig tid för att berätta här på TripAdvisor om din vistelse här på Sunprime i Playa del Inglés! Det gjädjer mig att läsa att du haft en överförväntan bra semester med oss och att Sunprime-konceptet passade dig! Tack för de fina lovorden om våra Suits, gym-installationerna och frukosten! Hoppas vi får möjligheten att se dig här för din nästa solsemester!