TripAdvisor
Playa del Inglés
Publicera
Inkorg
Sök

Kan tyvärr inte ge högre betyg pga att hotellet är såpass slitet och i behov av totalrenovering. Den goda maten och trevliga servicen motsvaras inte av de tråkiga och riktigt slitna rummen som dessutom är oacceptabelt dåligt städade. Här städas nog aldrig ordentligt efter utcheckad gäst. Sängarna är inte alltför hårda. Täcken och kuddar behöver bytas ut och då gärna mot tjockare täcken under vintersäsongen. Badrumshandukarna är så slitna att de blir genomblöta direkt. Spa:ets personal får högsta betyg men inte utrustningen. Hälften av grejerna funkade inte trots att en reparatör var där och skruvade.

Tack pcleha
Oscar R, Guest Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej pcleha! Tack för att du tar dig tid och ger oss din feedback. Jag ber om ursäkt för att du har haft en upplevelse som inte stämde med dina förväntningar av hotellet. Vi vill självklart att alla våra gäster skall känna sig så nöjda som möjligt. Dessvärre så misslyckades vi denna gång! Jag kommer att ta med dina synpunkter till vårt arbetslag för att se över dem och se vad vi kan förbättra. Tack för att du belyser vår Spa- personal! Kontakta mig jätte gärna på frontdesk.pli@sunprime.net så kan du berätta mer om din upplevelse hos oss.

Med väniga hälsningar
Sunprime Atlantic View

Ett mycket fint poolområde med trappor ner i alla poolerna. Alltså inte bara hängande stegar. Trevlig personal och god mat. Detta hotell kan verkligen rekommenderas. Matsalen är riktigt mysig med en stor glasad vägg mot poolområdet . Rent och snyggt i restaurangen.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Globbetrottern

Hej Globbetrottern! Tack för att du tog dig tid för att lämna oss denna rekommendation här på TripAdvisor om din vistelse! Det gjädjer mig att läsa att du haft en överförväntan bra semester och att Sunprime-konceptet passade dig perfekt! Tack för de fina lovorden om personalen, pool-området och maten! Hoppas vi får möjligheten att se dig här för din nästa besök på ön!

Sunprime Atlantic View

Riktigt trevligt hotell som kan rekommenderas. Det mesta som kan önskas fanns som standard i lägenheten typ Juniorswit som vi bodde i under en vecka över nyår. Välutrustat pentry, avskilt sovrum o trevlig altan med utsikt över pool där vi oftast intog lunchen. Gymmet är bland de bästa vi upplevt på hotell så gillar man ett träningspass emellanåt passar detta hotell superbra! Nära till Spar Supermarket vilket dock även fanns i hotellet med lite mindre sortiment. Otroligt härlig frukost buffé där det fanns något för de flesta smaker. Hotellet ligger en bit från centrala Playa Inglés men taxi dit kostar endast ca 4-5 euro.

Tack 344larsh

Hej 344larsh! Tack för att du tagit dig tid för att berätta här på TripAdvisor om din vistelse här på Sunprime i Playa del Inglés! Det gjädjer mig att läsa att du haft en överförväntan bra semester med oss och att Sunprime-konceptet passade dig! Tack för de fina lovorden om våra Suits, gym-installationerna och frukosten! Hoppas vi får möjligheten att se dig här för din nästa solsemester!

Sunprime Atlantic View

Vi hade en helt fantastisk resa hit. Stora, fina rum. Bra service och härlig personal som verkligen gjorde resan perfekt. De hjälpte till med allt möjligt från restaurang bokningar till tvätt.
Bra spa-avdelning med många behandlingar och även där kunnig och trevlig personal.
Maten och drinkarna var över alla våra förväntningar för ett all-inclusive hotell.
Bra och lugnt läge och nästan alltid några taxibilar utanför. Perfekt samarbete med avis biluthyrning som kom dit med bilen och även lämningen av bilen skedde på hotellet.
Om vi åker tillbaka till gran canaria stannar vi gärna här igen!

Tack josefinj875
Oscar R, Guest Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hola josefinj875! Tack för att du tagit dig tid för att berätta här på TripAdvisor om din vistelse! Det gjädjer mig att läsa att du haft en överförväntan bra semester och att Sunprime-konceptet passade dig perfekt! Hoppas vi får möjligheten att se dig här för din nästa solsemester!

Sunprime Atlantic View

Jättefint hotell och fina rum. De hade ett jättebra gym med all utrustning man behöver. Poolerna var rena, fräscha och stora. Städarna var bra och service minded. Jag som svensk tyckte dock det var lite trist med att det var alldeles för många svenskar. I början kändes det knappt som man lämnat Sverige men det vande jag mig vid. Frukosten var sådär dessvärre så vi gjorde ofta våran egen. Men ett grymt hotell för avslappning och personalen kan hjälpa dig med vad du än behöver eller vill kändes det som.

Tack william95gurrasson

Hej william95gurrasson! Tack för att du tog dig tid för att lämna oss denna rekommendation här på TripAdvisor!
Jag blir glad att läsa att hotellet passat dig bra och att du uppskattade din semester hos oss! Kul att läsa att du uppskattade gymmet, poolområdet och personalen. Under vintersäsongen har vi för det mesta skandinaviska gäster på hotellet men trots det så hoppas jag att du fick möjligheten att uppleva kanariskt kultur på ön! Hoppas vi snart får se dig här igen!