TripAdvisor
Publicera
Inkorg

Riktigt trevligt hotell som kan rekommenderas. Det mesta som kan önskas fanns som standard i lägenheten typ Juniorswit som vi bodde i under en vecka över nyår. Välutrustat pentry, avskilt sovrum o trevlig altan med utsikt över pool där vi oftast intog lunchen. Gymmet är bland de bästa vi upplevt på hotell så gillar man ett träningspass emellanåt passar detta hotell superbra! Nära till Spar Supermarket vilket dock även fanns i hotellet med lite mindre sortiment. Otroligt härlig frukost buffé där det fanns något för de flesta smaker. Hotellet ligger en bit från centrala Playa Inglés men taxi dit kostar endast ca 4-5 euro.

Tack 344larsh
Oscar R, Guest Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej 344larsh! Tack för att du tagit dig tid för att berätta här på TripAdvisor om din vistelse här på Sunprime i Playa del Inglés! Det gjädjer mig att läsa att du haft en överförväntan bra semester med oss och att Sunprime-konceptet passade dig! Tack för de fina lovorden om våra Suits, gym-installationerna och frukosten! Hoppas vi får möjligheten att se dig här för din nästa solsemester!

Sunprime Atlantic View

Vi hade en helt fantastisk resa hit. Stora, fina rum. Bra service och härlig personal som verkligen gjorde resan perfekt. De hjälpte till med allt möjligt från restaurang bokningar till tvätt.
Bra spa-avdelning med många behandlingar och även där kunnig och trevlig personal.
Maten och drinkarna var över alla våra förväntningar för ett all-inclusive hotell.
Bra och lugnt läge och nästan alltid några taxibilar utanför. Perfekt samarbete med avis biluthyrning som kom dit med bilen och även lämningen av bilen skedde på hotellet.
Om vi åker tillbaka till gran canaria stannar vi gärna här igen!

Tack josefinj875
Oscar R, Guest Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hola josefinj875! Tack för att du tagit dig tid för att berätta här på TripAdvisor om din vistelse! Det gjädjer mig att läsa att du haft en överförväntan bra semester och att Sunprime-konceptet passade dig perfekt! Hoppas vi får möjligheten att se dig här för din nästa solsemester!

Sunprime Atlantic View

Jättefint hotell och fina rum. De hade ett jättebra gym med all utrustning man behöver. Poolerna var rena, fräscha och stora. Städarna var bra och service minded. Jag som svensk tyckte dock det var lite trist med att det var alldeles för många svenskar. I början kändes det knappt som man lämnat Sverige men det vande jag mig vid. Frukosten var sådär dessvärre så vi gjorde ofta våran egen. Men ett grymt hotell för avslappning och personalen kan hjälpa dig med vad du än behöver eller vill kändes det som.

Tack william95gurrasson

Hej william95gurrasson! Tack för att du tog dig tid för att lämna oss denna rekommendation här på TripAdvisor!
Jag blir glad att läsa att hotellet passat dig bra och att du uppskattade din semester hos oss! Kul att läsa att du uppskattade gymmet, poolområdet och personalen. Under vintersäsongen har vi för det mesta skandinaviska gäster på hotellet men trots det så hoppas jag att du fick möjligheten att uppleva kanariskt kultur på ön! Hoppas vi snart får se dig här igen!

Omdömet skrevs 8 december 2019 från mobil enhet

Detta fantastiska hotell kommer vi besöka igen.Trevligt bemötande från första stund av alla personalgruppen.Rent fräscht o fint överallt.Fina rum,sköna sängar och flera kuddar. Allt vad vi önskar! Maten var helt fantastiskt, vi hade all-inclusive, så mycket gott att välja på varje dag. Helt otroligt! Vin, öl och annan dryck var också bra. Vi tog badhusen till Maspalomas, som var gratis, annars var poolen på hotellet perfekt. Vattengympa, träning gym yoga ja det fanns allt vad man behöver.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Christina861
Oscar R, Guest Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarade på det här omdömetSvarade 14 december 2019

Hej Christina861! Tack för att du tagit dig tid för att berätta här på TripAdvisor om din vistelse här på Sunprime! Det gjädjer mig att läsa att du haft en överförväntan bra semester och att Sunprime-konceptet passade dig perfekt! Tack för de fina lovorden om personalen, installationerna och maten! Hoppas vi får möjligheten att se dig här för din nästa solsemester!

Omdömet skrevs 7 december 2019 från mobil enhet

Härligt avslappnande hotell, underbar personal där många kunde svenska.
Lugn o skön miljö, rent och snyggt överallt, stora fina rum, sköna sängar, men kuddarna var inte bra, en var alldeles för stor o hög, en var för liten o tunn. Härliga poolområden, 27-28 grader i poolen, vi gillade bäst trädgårdspolen , då vi bodde ut mot den.hit kommer vi fler gånger

Tack Rajfax
Oscar R, Guest Relations Manager på Sunprime Atlantic View, svarade på det här omdömetSvarade 8 december 2019

Hej Rajfax! Tack för att du tog dig tid för att lämna oss denna rekommendation! Det är riktigt roligt att höra att du trivs så bra hos oss och vi är oerhört tacksamma att du valt att bo hos oss här på Gran Canaria. Nästa gång så hoppas jag att vi kan finna en snabb lösning på kuddarna och jag välkomnar dig att höra av dig till atlanticview@sunprime.net innan din avresa så att du får möjlighet att prova ut vår kuddmeny som finns till hands! Hoppas vi får se dig här snart igen!