“Goda tapas och jättetrevlig personal!”
Omdöme om Tango Tapas

Rankad som nr 64 av 353 Restauranger i Playa del Inglés
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Var ett sällskap på 6 personer varav en vegetarian. Fick väldigt bra service och maten var utmärkt. Bokade god paella som man bara kan förbeställa men som var värd att vänta på. Sangria, musik och härligt värdskap gjorde detta till ett ställe vi gärna återkommer till.

Tack LottaMagnusson

Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Dålig service, förmodligen för mycket folk och för lite personal. Vi blev bortglömda mitt i serveringen. Då var vi ändå ett sällskap på 8 personer.
Maten var inte särskilt bra. Det som vsr ok var sjömaten. Kötträtterna var under all kritik. Vi gick alla därifrån hungriga, trits att vi tog fler än de rekommenderade antalet rätter.

Tack 410erikas410
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Hade gått förbi stället och inte noterat det, såg inte så inbjudande ut när vi gick förbi. Väldigt bra personal som tipsade och gick igenom allt innan beställning. Vår tapas var det bästa jag ätit. Gå in här och ät :)

Tack 451joakima
Omdömet skrevs 7 februari 2020 från mobil enhet

Skulle boka bord på Capaco Tapasbar men bkev informerade att den flyttat hit. Samma meny och samma kock och även ägaren till Capaco fanns på plats. Blev lika bra som vid våra besök på den ”gamla” restaurangen. Lika goda tapas, gott vin och trevligt bemötande. Självklart besöktes Tango ytterligare en gång.

Tack Susanne A
Omdömet skrevs 31 januari 2020 från mobil enhet

Bästa tapas i PDI med vällagad mat av god kvalitet. Mysigt ställe med trevlig personal. Boka bord är alltid bra!

Datum för besöket: januari 2020
Tack StinaLundgren

Resenärer som tittade på Tango Tapas tittade också på

Playa del Inglés, Maspalomas
Playa del Inglés, Maspalomas

Besökt Tango Tapas? Berätta vad du tyckte!