“Turistfälla”

Rankad som nr 167 av 396 Restauranger i Playa del Inglés
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi tog in olika rätter, ingen var nöjd! Bearnaisesåsen var vattnig och ej hemgjord. Några tog schnitzel som friterades så hårt så den var jättetorr!
Pizzan utlovades att den var ”homemade” och inte köpt på supermarket....
Plus för trevlig personal och fri glass till barnen.
Men hitta en annan restaurang att gå till, maten hade mycket övrigt att önska!

Tack CatharinaK

Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Det stod grillad entrecote på menyn, den var varken grillad eller entrecote.
Inte så mysigt ställe.
Inget ställe jag rekommenderar.

Tack Karin D
Omdömet skrevs 23 juli 2017 från mobil enhet

Mysig liten restaurang med brittisk prägel. God och prisvärd mat. Ägarna, ett trevligt par månar om sina gäster. Kan verkligen rekommendera detta för ett lunchstopp eller bara för en drink.

1  Tack K_T_Wallin
Omdömet skrevs 9 november 2016 från mobil enhet

Åt en enkel pizza middag utan konstigheter. Många skandinaviska gäster och många stamgäster. Trevlig atmosfär.

1  Tack GunBie
Omdömet skrevs 30 mars 2016

Hamnade på denna restaurang då inkastaren verkade trevlig och lovade att vi skulle inte bli besvikna, Vi beställde schnitzel, det var den torraste schnitzel vi någonsin ätit, knappast någon sås, ungefär när vi ätit färdigt började en trubadur spela och vi dröjde oss kvar några minuter, då började inkastaren agera utkastare eftersom vi inte beställde efterrätt eller drinkar
Aldrig mer denna restaurang.

Tack jarl p

Resenärer som tittade på Benny Hills tittade också på

Playa del Inglés, Maspalomas

Besökt Benny Hills? Berätta vad du tyckte!

;