“Helt perfekt boende”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
17 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

5 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Helt perfekt boende”
Omdömet skrevs 11 juli 2019 för en vistelse i juni 2019

Söker man lugn och ro och ett rent, trevligt och avslappnande boende har man hittat rätt. Vi har aldrig bott bättre på Gran Canaria i en lägenhet. Allt är ljust och fräscht. Luftkonditionering och värdeskåp ingår. Vattenflaska och en flaska rioja (god!) välkomnade oss när vi anlände. Vi var två vuxna och ett barn på 8 år som åkte. Vi bodde i en tvårumslägenhet med två sovrum på våning 2 med havsutsikt. Mysigt inredda rum och kök med det mesta av vad man behöver för att kunna laga till lite mat själv. Stekpannor, kastruller, stekspadar, vassa knivar, vinglas, glas, koppar, fat, brödkorgar m.m.
Badrum med duschkabin.
Supertrevlig personal som driver hotellet och damen som städar är urgullig och hjälpsam.
Pool som är 1.40m djup så simkunnighet om man är kort fodras. Passade vårt barn perfekt för att öva på simtekniken. Ingen bubbelpool finns, men det gör ingenting alls.
Bara 8 lägenheter på hotellet så man lär känna de flesta om man vill och det är väldigt tyst och skönt. Knappt 100 m ner till havet med strandpromenad.
Matbutik med allt man behöver och lite till i centrumet i San Augustin ( längst ner vid parkeringen). Vill man ha större matbutiker som Lidl, Eurospar m.fl. får man ta sig till Playa Ingles, men det är enkelt med taxi hem.
Vi kommer helt säkert tillbaka till detta lilla paradis.

Datum för vistelsen: juni 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
fiac74
Stockholm
Nivå 2 Skribent
9 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Fräscht, fint och mysigt!”
Omdömet skrevs 16 februari 2019 för en vistelse i februari 2019

Ett mycket trevligt litet hotell, allt ser nytt ut! När man kommer så hälsas man välkommen och får en rundtur runt hela hotellet och trevligt med både vatten och en flaska vin på rummet. Vi hade rum med markterass, stor och jättehärlig med både solstolar och bord samt hel markis om vi ville ha skugga. Städningen fungerade perfekt. Nära till restauranger och strand men ändå ett lugnt område. Poolområdet var fräscht och poolen varm. Vi är mer än nöjda med vårt boende!

Datum för vistelsen: februari 2019
Roger E
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Vill gärna återvända”
Omdömet skrevs 13 april 2018 för en vistelse i april 2018
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Trevligt boende och trevligt att det fanns vatten på rummet vid ankomsten. Finns inte något att klaga på. Bra läge och mycket lugnt område. Bara ett tips medtag osthyvel för det saknades. Skönt med bubbelpool.

Datum för vistelsen: april 2018
Patrik B
Nivå 2 Skribent
7 omdömen
“Fantastiskt”
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 för en vistelse i september 2017

Otroligt fint, fräscht och fint, jättetrevlig personal, kan varmt rekommendera detta, vi kommer att återkomma till detta lilla paradis igen

Datum för vistelsen: september 2017
4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Ett Paradis”
Omdömet skrevs 18 maj 2017 för en vistelse i april 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Fantastiska lägenheter, med hög mysfaktor. Välstädat. Fräscha lägenheter. Mycket trevlig och hjälpsam personal som gör allt för att man ska känna sig välkommen och trivas. Nära till havet och sandstrand (100 m). Det finns tillgång till att köpa vatten så man slipper släpa på detta från någon supermarket. Vi har bokat ytterligare två resor hit, vilket ger högsta betyg till Sabrina med personal.

Datum för vistelsen: april 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera