“Underbar mat och urtrevlig personal”
Omdöme om Mediterraneo

Mediterraneo
Rankad som nr 10 av 75 Restauranger i San Agustín
Omdömet skrevs 13 februari 2018 från mobil enhet

Besökte restaurangen igår och måste dela med mig av hur nöjda vi blev. Tapasbuffén till förrätt innehöll många rätter, alla lika goda. Höjdpunkten var varmrätten Sjötunga Walewska, bland det godaste jag ätit. Vinet för 13.95 var också jättebra. Vi betalade 12,95 per person för maten och då ingick också välkomstdrink och Irish coffee.
Helt klart den bästa restaurang vi besökt i cc SA.

1  Tack Britt E

Omdömet skrevs 15 januari 2018

Det finns inte så mycket att välja på, mest kött och två fiskrätter men tapasbuffén innehåller desto mer. Fräscht och spännande, det finns knappt plats för huvudrätten och därpå dessutom en irish coffée. Allt för ett bra komplett och lågt pris.
Kanske tröttnar man så småningom men den första upplevelsen var riktigt rolig. Värt att besöka

Tack Jonas B
Omdömet skrevs 13 januari 2018 från mobil enhet

Lite eget koncept där man kan plock fritt av sallader, bröd, röror mm till förrätt och sen otroligt god och vällagad varmrätt. Åt oxfilé och den smälte verkligen i munnen. Rekommenderas!

Tack Liz S
Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe med god mat. Förrätten är som liten tappas. Köttet är utsökt och vin i bra kvalitet. Personalen är trevlig.

Tack asagarden50
Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

Vi var två familjer som var där och åt middag. Enkelt concept där maten kostar 13 €/person och där man väljer på 6 olika huvudrätter. Som förrätt serveras en fin sallads/tapas-buffé vilket gör det enkelt och trevligt att starta igång middagen utan väntetider. Vi åt oxfilé och sjötunga och båda rätterna var välkryddade och perfekt tilllagade.

Irish Coffé ingick men det hade varit trevligare om det fanns 4-5 olika kaffe/te alt enkel dessert hade funnits att välja på efter middagen.

Sammantaget ett väldigt enkelt och prisvärt koncept, bra mat, trevlig och service-minded personal. Enda problemet var att få kontakt då kontaktuppgifterna på både Tripadvisor och Google gick till den tidigare ägaren. Orsakade lite missförstånd helt i onödan. Vi går gärna hit igen och äter.

Tack Tomas G

Resenärer som tittade på Mediterraneo tittade också på

San Agustín, Maspalomas

Besökt Mediterraneo? Berätta vad du tyckte!