“Fin restaurang trevlig personal”
Omdöme om Il Vespino Vecchio

Il Vespino Vecchio
Rankad som nr 5 av 73 Restauranger i San Agustín
Omdömet skrevs 2 februari 2018 från mobil enhet

Vi blev lite överraskade när vi möttes av vita dukar och nästan lite proper lokal. Väldigt fin och klassig restaurang om man jämför med andra i området.

Maten var god, jag åt en pasta-skaldjursrätt som var allt man kan önska. God smak och framförallt perfekt kokt pasta!

Min sambo åt en pizza och den var också god. Men vi hade kanske hoppats mer smak och en tun och krispig botten. Det är en nivå upp från Loopys som är en pizzarestaurang i området, med tanke på genomförande och utseende. Men smakmässigt var det inte så stor skillnad.

Till dessert, en supergod tiramisu och allt man kan förvänta av en vanlig chokladfondant.

Lite remote läge kan jag tycka. Men absolut värt ett besök under semestern!

Tack elvhed01

Omdömet skrevs 25 januari 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang trots sitt lite udda läge. Fick fantastisk fin service av en svensk tjej och även en tyska (inte helt säker på nationalitet) som serverade! Väldigt välsmakande mat, jag åt bläckfiskpasta och maken pizza. Kanske en av de godaste pizzorna jag smakat! Vi åt även pannacotta och creme catalan till efterrätt. Väldigt rimlig prisnivå för den trevliga miljön i jämförelse med de tråkiga restaurangerna i San Agustins shoppingcenter.. Mycket snabb hantering av all mat samt betalning, vi är jättenöjda och kan verkligen rekommendera!

Tack Jonella M
Omdömet skrevs 23 januari 2018

Stilfull restaurang med mycket som såg väldigt gott ut och framförallt var väldigt vacker komponerat på tallriken. Flera rätter utanför menyn, vilket var lite svårt att hålla reda på när de räknat upp dessa och man sedan satt och läste menyn och lätt glömde bort vad de hade sagt om de extra rätterna. Vi valde lammlägg och oxfilé och var mycket nöjda båda två. Gott husets röda till detta. Fräscht och lite nytänkande kändes det som.

Tack Anna2045
Omdömet skrevs 16 januari 2018 från mobil enhet

En mycket fräsch och nästan lite lyxig restaurang. Man överraskas av att den ligger i detta läge och håller så humana priser. Pizzan är vedugnsbakad och den som heter som restaurangen är gjord men en fylld kant som innehåller ricottaost och två sorters salami. Sagolikt god. Vi testade också en lite dyrare dagens special som var spaghetti med hummer. Utsökt även den.
Kan verkligen rekommenderas!

Tack Krister H
Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

Italiensk restaurang med modern framtoning. God mat.
Har flyttat ca 300 m från det gamla stället mitt emot svenska kyrkan. Väl värt ett besök!

Tack Boende D

Resenärer som tittade på Il Vespino Vecchio tittade också på

Playa del Inglés, Maspalomas

Playa del Inglés, Maspalomas

Besökt Il Vespino Vecchio? Berätta vad du tyckte!