“Glassbar”
Omdöme om Cacao

Cacao
Rankad som nr 1 av 1 Efterrätter i San Agustín
Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Den godaste glass vi ätit på länge. Fins för alla smaker. Jätte trevlig personal. Rekommenderar det verkligen.

Tack asagarden50
Max0581, Proprietario på Cacao, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2018

Omdömet skrevs 8 december 2017 från mobil enhet

Trevlig personal, gott glass och fantastiskt kaffe. Barnen med allergier kunde välja glass bland flera smaker, som nästan aldrig förut.

Tack Marzena N
Max0581, Proprietario på Cacao, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2017

tack Marzena!

Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Cacao är ett litet glasshak i SanAgustin, Centrumhuset. Man tillverkar Italiensk glass på plats och den är gudomligt god. Många smaker och de finns sorbeer som är mjölkfria. Man varken kan eller får missa denna lilla pärla. Vi brukar äta middag på lite olika restauranger när.vi är här nere och sen tar vi desserten på Cacao....Mycket mycket bra ställe!!!

Tack Mattias E
Max0581, Proprietario på Cacao, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2017

Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Vi blev serverade mycket god och krämig gelato som verkligen kändes som äkta italiensk hemgjord gelato. Det fanns många smaker att välja mellan och gelaton är så pass mäktig att den minsta bägaren räckte gott.

Tack Anna E
Max0581, Proprietario på Cacao, svarade på det här omdömetSvarade 2 juli 2017

Omdömet skrevs 2 januari 2017 från mobil enhet

Supergoda, äkta italiensk glass. Definitivt prisvärt, 3€ för en medelstor bägare som de fyller rätt generöst. Fererro Rocher-glassen var gudomlig!

Tack Emily P
Max0581, Proprietario på Cacao, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2017

danke!

Resenärer som tittade på Cacao tittade också på

San Agustín, Maspalomas
San Agustín, Maspalomas

Playa del Inglés, Maspalomas
Playa del Inglés, Maspalomas

Besökt Cacao? Berätta vad du tyckte!