“Väldig god mat och överallt bra kvalitet”
Omdöme om Pizzissima

Pizzissima
Rankad som nr 7 av 75 Restauranger i San Agustín
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 5 februari 2018 från mobil enhet

Vi åt pizza och pasta och hela familjen var mycket nöjda med maten. Vinlista ok med Italiensk Montepulciano rödvin.
Vi tyckte så mycket om pizzorna att jag ringde beställde pizzor levererad till hotellet i Bahia Feliz engång till under semester :) Minimum beställning för hemleverans i restaurangs närområdet var 15€ (2/2018).

Tack Jarkko M

Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

Tidigare recensioner stämmer. Mycket goda pizzor. Vi testade Husets pizza. Fantastisk god. Ett trevligt ställe med bra personal.

Tack Akjkpg
Omdömet skrevs 16 januari 2018

Semestern måste starta med god mat och därför var det självklart för oss att äta på den ganska oansenliga Pizzissima i San Augustin. Där åt vi fantastiskt gott vid flera tillfällen förra semestern, trots att det fanns många restauranger som lagt ner mycket på att visa fin fasad men tyvärr inte hade samma kvalité på det som serverades.
Den här gången fick vi två kvällar med samma ljuvliga mat, pastarätter och pizzor, en måste....dessert Tiramisu. Personalen är mycket trevliga och utstrålar en glädje av att ge service så att alla skall trivas. Missa inte denna restaurang !

Tack ISNB2
Omdömet skrevs 4 januari 2018

Jag kan bara hålla med alla positiva omdömen. Åt en "Canaria" som var fantastisk; välgräddad tunn krispig botten och lagom mängd av bra råvaror som utgjorde en perfekt pizza. Rekommenderar starkt för den som är sugen på bra pizza. (Dessutom kan jag "sekundärrekommendera" även deras spaghetti och lasagne, som tyskarna vid bordet bredvid åt. De var lika nöjda som jag.)

Tack Kjell_tipsar_om_mat
Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Här har vi ätit allt från oxfile till pizza och varit supernöjda varje gång, personalen är väldigt trevliga och hela stället lyser hemtrevligt, ett ställe som man inte får missa när man är i san agustin, ni blir inte besvikna

1  Tack Doger K

Resenärer som tittade på Pizzissima tittade också på

San Agustín, Maspalomas

Playa del Inglés, Maspalomas

Besökt Pizzissima? Berätta vad du tyckte!