Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Elisabeth A
Stockholm, Sverige

Ett minus som förstörde upplevelsen

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 18 dec. 2023
Hotellet hade verkligen allt men saknade kanske några fler engelskspråkiga kanaler på tv. Morgonrock på rummet hade varit riktigt bra och möjlighet att dela från telefonen på tv:n hade varit plus i kanten.
Poolbaren erbjöd alternativ lunch vilket gjorde det ok med en bufferestaurang.
Personalen var toppen och det finns bara en sak som störde oss. Man tvingas ta en lapp och fästa på sin solstol som man har hela vistelsen. Vi åkte 6 personer och det var svårt att hitta något nära varandra. Vi är soldyrkare men hamnade i skugga en stor del av dagen. De fasta parasollerna skuggade eftersom man inte fick flytta på solstolen. Dessutom låg folk inte på sina bokade solstolar utan 80% var tomma. Det kändes inte som man kunde låna en bokad stol då man riskerade bli påhoppad av den som bokat den.
Jag vill kunna ligga på olika platser under dagen och följa solen . Kan också tänka att de som ville ligga i skugga kanske led för de hade en solig plats osv. Detta gör att jag inte vill åka tillbaka hit trots att allt annat var toppen .
En fördel var solterassen med jacuzzi.
Datum för vistelsen: december 2023
Tips för att välja rum: Badlakan lämnas ut mot 15 euro deposition.
Resetyp: Reste med vänner
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
2.9 km från Bull Costa Canaria & Spa
0.4 km från Bull Costa Canaria & Spa
Precis vid stranden
Visa fler hotell i San Agustín
Omdömet skrevs 21 mars 2023

Mycket bra hotell. Hade allinclusive och absolut allt ingick. Maten är utmärkt och personal trevlig. Mycket välskött! Kan verkligen rekommendera deras spa anläggning, den är även gratis för alla gäster.

Datum för vistelsen: mars 2023
Tack Jan J
Omdömet skrevs 19 november 2022 från mobil enhet

Hotellet har ett utmärkt läge i närheten av stranden och havet. En kort promenad genom trädgården och sedan är man ute på stranden.
Trevliga och rymliga rum, med sober och modern inredning, sköna sängar. Oklanderlig städning varje dag, byte av handdukar vid behov. En stor balkong mot havet och trädgården, tyvärr stora träd som skymmer utsikten. Ett stort minus är de som röker på balkongen, luktar cigarettrök i rummet.
Generös allinclusive, på en vecka hinner man bara testa en bråkdel.
Serviceinriktad personal, mycket trevliga.

Datum för vistelsen: november 2022
Tack Annelie339
Omdömet skrevs 5 januari 2021

Fantastiskt trevligt och ambitiöst. Detta dessutom i Coronatider med alla de extra utmaningar det innebär. Fint, fräscht, bästa tänkbara personal (Jessica med flera) , stort utbud i restaurang, poolbar och övriga barer. Begränsat utbud på grund av Corona men mycket professionellt hanterat. Vänligt, trevligt, toppstandard, god mat, generöst, vänligt och mycket professionellt. Fina rum med underbar utsikt mot pool och strand. Vi kommer tillbaka.

Rumstips: Havsutsikt några trapport upp
Datum för vistelsen: december 2020
2  Tack Kai S
Omdömet skrevs 19 oktober 2019 från mobil enhet

Stort hotell. Bra och stora rum, rent. Mycket äldre personer. Det som var tilltalande för oss var att det alltid var så tyst. I matsalen, runt poolen, på balkongen. Det finns gemensamma aktiviteter som man kan delta på om man vill. Frukosten var något alldeles extra, det fanns allt! Det går att bo all-inclusive. Bra läge nära havet.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack birgittar2015
Omdömet skrevs 18 december 2018

Trevlig, hjälpsam personal. Rent och fint. Underbar trädgård med ett hundratal palmer. Ett fint spa med många faseliteter samt solterrass på taket. Med All inklusive var frukostar, lunch och middagarnas buffet variationsrika. Drycker ingick också, vin, öl etc. Fanns alltid något som passade, även för gluten, laktos och vegetarianer. På poolbaren fanns det också mycket att välja på, allt från sandwich, hamburgare, kyckling, kött och fisk samt pommes. Öl, cola och vatten kunde man ta själv men drinkarna fick man beställa. (vissa med pristillägg) Det gick även att ta med drinkar upp till rummet, om man ville sitta på balkongen och njuta av utsikten över trädgård och hav.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Taxhund