“Riktigt bra grekisk restaurang!”
Omdöme om Greek Taverna

Greek Taverna
Rankad som nr 11 av 67 Restauranger i San Agustín
Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Vi var där med våra barn (3 och 5 år gamla) och fick fantastisk service av hela personalen och barnen älskade hur dom skojade med dom. Maten var fantastiskt god (vi vuxna tog souvlaki på kyckling och gyros på kyckling och barnen tog barnmeny med hamburgare). Kan varmt rekommenderas.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 585katarinam

Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

På andra våningen på köpcentrat i San Agustin. Väldigt god gyros med god pommes frites och bröd. Trevlig personal. Det var lugnt, trevligt och väldigt luftigt mellan borden. Plaststolarna var förvånansvärt sköna.

Tack Mugges
Omdömet skrevs 17 januari 2020 från mobil enhet

En pärla i San Agustin. Åt här första gången 2018 och har besökt restaurangen både 2019 och nu 2020. Riktigt bra grekisk mat, stora portioner och lätt värt de extra kronorna jämfört med vissa andra restauranger i köpcentret. Den fyllda beeftekin är makalös. Barnmenyn är klassisk med typ nuggets - men ett plus att det faktiskt serveras grönsaker på deras tallrikar, något många andra skippar. Barnen får dessutom en kula glass som dessert inkluderat i priset. Missa inte tavernan om ni gillar grekisk mat!

Tack 875johanh
Omdömet skrevs 10 januari 2020 från mobil enhet

Läget på denna restaurang är ganska lungt eftersom det ligger i utkanten av det livliga köpcentret i San Augustin. Men utsikten är inget hurra över. Den grekiska maten smakar, som oftast, mycket bra. Kan rekommendera deras Gyros-tallrik.

Tack 129g_rans
Omdömet skrevs 29 december 2019 från mobil enhet

Till synes enkel restaurang i shoppingcentret som serverar en alldeles förträffligt god Souvlaki, trevlig personal också!

Datum för besöket: december 2019
1  Tack skyshield

Resenärer som tittade på Greek Taverna tittade också på

San Agustín, Maspalomas

Besökt Greek Taverna? Berätta vad du tyckte!