“Grekisk restaurang ”

Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 30 januari 2018 från mobil enhet

God mat om man gillar grekisk mat mycket trevlig kypare ! Tzatziki var underbart god ( som i Grekland ) kan varmt rekommendera och sköna lounge möbler! Nu tog vi bara sallader men de var fräscha och goda! Dubbel espresson var toppen!

Tack 948ceciliar
Francis G, Director de Relaciones Públicas på Greek Taverna, svarade på det här omdömetSvarade 1 februari 2018

Tack så mycket för att du har skrivit din åsikt

Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Vi hade inte för höga förhoppningar med grekisk mat i Spanien. Men det var verkligen jättegott, vi tog båda gyros kyckling och fläskkött. Trevlig kypare. Dit går vi absolut tillbaka igen.

Tack Helena B
Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Bra grekisk resturang i ett rätt ocharmigt läge. Brukar lägga in ett besök på greek taverna i princip varje gång jag är på Gran Canaria. Det har bra grekisk mat med hög och jämn kvalitet till hyggliga priser. Har aldrig blivit missnöjd.

Tack hju2017
Omdömet skrevs 6 januari 2018

Strunt i att du inte har någon havsutsikt. Greek Taverna har en meny som låter dig glömma att du är omgiven av trist betong. Personalen är mycket omtänksam, uppmärksam och rolig utan att vara påträngande. Överhuvudtaget uppfattas servicen betydligt mer trevlig här i San Agustin än i Playa del Ingles.
Vi beställer Gyros Metaxa och får en portion underbar kött i härligt cremig sås. Rostat pitabröd slår den generösa portionen pommes frites och en fin salladsblandning finns också till. Bättre än så kunde den gastronomiska biten av semestern knappast starta.

1  Tack Mabsut
Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

Var där fyra personer och åt middag. Hade läst fina recentioner men vi upplevde inte att maten var något speciellt. Rikliga portioner men lite tam kryddning i Kleftikon och så saknades både sötma, sälta och syra i rätten. Bäst var nog grillspettet av kyckling av de rätterna vi beställde. Trevlig personal men vi väljer nog ändå något annat ställe nästa gång.

Tack Tomas G

Resenärer som tittade på Greek Taverna tittade också på

Playa del Inglés, Maspalomas

Besökt Greek Taverna? Berätta vad du tyckte!