BlueBay Beach Club(San Agustín)
Sunsuites Carolina(San Agustín)
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Boka nu, betala på plats
Melia Tamarindos(San Agustín)
295 843 US$
  • Precis vid stranden
  • Frukost ingår
  • Restaurang
HotelsClick
  • Restaurang
Omdömet skrevs 20 januari 2018

Vi hade några underbara dagar på Gloria Palace. Vi bodde i ett familjerum, stort, rymligt och välstädat. Servicen var helt fantastisk och vi återvänder gärna! Vi firade min mans 50-årsdag och kunde inte valt ett bättre ställe för att göra det!

Bodde här: januari 2018
1  Tack Ulrika E
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 januari 2018

Dear Ulrika,

Thank you for choosing GLORIA San Agustin Thalasso & Hotel**** and the time that you have spent sharing your experience on Tripadvisor.

Thank you very much for your lovely review. Our main goal is customer’s satisfaction. Your review means an encouragement for all our team to improve our service day by day.

We hope to see you all together soon at GLORIA.

Best regards from San Agustin,

Yarinka Sefl
GLORIA Thalasso & Hotel
Assistant Manager

Omdömet skrevs 4 december 2017 från mobil enhet

Varmt välkomnande med bubbel vid incheckningen. Trevlig och hjälpsam personal! Vi fick problem med altandörren och det fixades inom en timme! Rekommenderar att boka via hotellets hemsida då det blir billigare och man får gratis poolhandukar, en flaska bubbel på rummet och gratis inträde till spa mm. Vi fick ett jättefint rum havsutsikt med två balkonger och egna solstolar. Maten är god och det finns mycket att välja! Drinkarna är superbra! Vi hade all inklusive och var mycket nöjda! Återkommer gärna!

Bodde här: december 2017, reste som ett par
2  Tack Ingegerd S
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2017

Dear Inkan,

Thank you for choosing GLORIA Palace San Agustin Thalasso & Hotel****, and the time that you have spent sharing your experience on Tripadvisor.

We are thrilled to see that you enjoyed your time at the hotel.

May I take this opportunity to thank you personally for the very high scores you have awarded us across all departments within the Hotel.

It would be a pleasure to welcome you again in your next holidays in Gran Canaria.

Best regards,

Omdömet skrevs 30 november 2017

Vi hade vid vår bokning för 5 månader sedan framfört önskemål om rum på våning 7, dvs. högt upp, vid incheckningen fick vi rum på våning 3 o det gick inte att byta -dåligt.
Hotellet som är ett av de bästa i San Agustin med 480 rum, ligger underbart uppe i backen med en vidunderlig utsikt över havet. Här finns "allt" du kan tänkas behöva, men du definitivt inte ensam, det är folk överallt, bokstavligen. Rummet var rent o fräscht med daglig bäddning o städning, sängen lite nerlegad och ett tjockt täcke gjorde att man sov lite dåligt. Bra med gratis vatten på rummet, en tom minibar fick man själv fylla. Trist att glasdörr mot balkongen var svåröppnad p.g.a utslitna hjul, dessutom gick den inte att låsa. Safe-boxen kostade både startavgift o daglig hyra - sniket. Badhandduk fick man lösa ut i receptionen mot 10 Euro i deposition. En pool på taket, lite fräckt kan man tycka, men den ligger granne med tak-baren och "fina" restaurangen så det var mest uppvisning av "six-pack" o silikon här. Vi andra blekfeta höll till i stora poolen med gott om solstolar runt samt en mindre familjepool / barnpool strax intill. Poolbar med vanlig förfriskning. Sen kommer vi till det trista, frukosten, köer överallt, folk trängs, köar till stekta äggen i 10 minuter, köar till bacon i 10 minuter osv. Det bästa är att ha is i magen o käka frukost efter 10-tiden då det är betydligt lugnare då. Personalen var hjälpsam o vänlig men log med munnen o inte med ögonen, stressade diskplockare kutade omkring o nästan tog grejorna ur händerna. Om du skulle köpa något till minibaren är du tvungen att gå ner i San Agustin till ett köpcentra, gå ner är ok men inte att gå hem igen, det är verkligen brant uppåt. Slukläm: mängden folk och personalens stereotypiska sätt gör att vår vistelse här blir bara en gång.

• Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack Sigge S
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2017

Dear Sigge,

We are glad to read that you enjoyed your stay with us. Furthermore, we pretty much appreciate that you liked the facilities from the hotel as well as the clean of our hotel.

Warm regards,

Omdömet skrevs 10 november 2017

En mycket trevlig o skön semester finns inget att klaga på här.
God mat o dryck utmärkt service.
Trevlig o hjälpsam personal.
mycket fint område rent o snyggt.
Rekommenderas.
återvänder mer än gärna..

Tips för att välja rum: Fin utsikt
  • Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack irenea076
GLORIA_TH, Subdirectora på Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2017

Dear Irene,

Thank you for your recent stay at GLORIA Palace San Agustin Thalasso & Hotel**** and the time that you have spent sharing your experience with other guests on Tripadvisor.

I am glad that we have met your expectations ("Ett lyx Hotell:Rekommenderas.
återvänder mer än gärna..").

Once again thank you for trusting us. Looking forward to welcoming you soon.

Sunny regards,
Lidia Noda
Subdirectora
GLORIA Palace San Agustin Thalasso & Hotel****

Omdömet skrevs 29 oktober 2017

Varning! Halv all inclusive på detta hotell. Och ett jädra liv i matsalen på middagen. Och i allt surr i matsalen spelar dom musik samtidigt som ljudet från underhållningen utanför hörs. Har fått påminna dom om drinkarna man beställt och som dom glömt. Kaffe serveras i matsalen bara under frukosten. Efter lunchen eller middagen får man gå över till poolbaren för att få kaffe trots att kaffemaskiner finns i bufférestaurangen. Det räcker inte med armbandet för all inclusive utan du måste alltid bära med dig ett plastkort som dom ska dra för att registrera. Får ändå säga att maten är bra trots att det bara är en del av menyn du får beställa. Rekommenderar inte all inclusive och tänk på att det är backigt upp till hotellet om ni vill äta ute istället. Vi väljer ett annat hotell nästa gång.

• Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack Jerrylokf
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace San Agustín Thalasso & Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 oktober 2017

Dear Jerry,

Thank you for choosing GLORIA Palace Amadores Thalasso & Hotel****, and the time that you have spent sharing your experience on Tripadvisor.

I appreciate your feedback, which is very important for us in order to improve our service and maintain the standards.

Warm regards,