“Vardagsrummet”
Omdöme om Vardagsrummet

Vardagsrummet
Rankad som nr 31 av 67 Restauranger i San Agustín
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Jättetrevligt, god och avslappnad service. Maten höll hög kvalitet, dessutom härligt häng mellan gästerna. Ambitiösa killar som vi önskar all lycka!

1  Tack Bergfride

Omdömet skrevs 21 januari 2020 från mobil enhet

Supertrevliga killar som tagit över denna pärla. Väldigt god mat som är värt att vänta på. Satsar på riktig mat, inga halvfabrikat. Deras hemmagjorda chipsen är supergoda. Detta kommer bli en favorit.

Tack 305ingam
Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Så otroligt god och vällagad mat. Efter två veckor med typisk spansk mat kändes det extra bra med svenska smaker. Fin service och riktigt bra efterrätter. Vi ger Vardagsrummet högsta betyg i alla kategorier!

Tack Sophie P
Omdömet skrevs 11 januari 2020

Vi var 8 personer alla supernöjda, Både vegetariskt och kött supergott! Jättetrevlig personal och trevlig stämning.

Tack larsjT7182HE
Omdömet skrevs 27 december 2019 från mobil enhet

Väldigt bra Restaurang! Maten håller väldigt hög kvalité och personalen är mycket trevlig och serviceinriktad! Var i San Agustin under 1 vecka och åt allt från Lax, Hamburgare till Skomakarlåda och allt var superbra!

Datum för besöket: december 2019
Tack Aggelito91

Resenärer som tittade på Vardagsrummet tittade också på

San Agustín, Maspalomas

Besökt Vardagsrummet? Berätta vad du tyckte!