“Hill side villa with magical views”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
9 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Stockholm, Sverige
Nivå 2 Skribent
5 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 hjälpsamhetsröster
“Hill side villa with magical views”
Omdömet skrevs 20 november 2020 för en vistelse i december 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Tänk dig en semester bestående av det absolut bästa.
Här har du nära till ALLT DU BEHÖVER och utsikten kan troligtvis inte slås av något annat hus i världen (min åsikt).
När jag är på Kanarieöarna brukar jag sola, bada, springa, vandra, klättra, spela tennis och njuta av fantastisk mat. Villa Violetta är byggd på en platå ovanför San Agustin där allt underbart finns på promenadavstånd.

Den privata poolen har panoramautsikt med solnedgång och minimal insyn. Invid poolen finns en grill och massa yta.
Det enda jag saknade sist jag var här var att ägaren stängt av hissen mellan de fyra våningsplanen. Dumsnålt? Ja, kanske, du kommer dock känna av lyx på femstjärnig Kanarieö-nivå.

Datum för vistelsen: december 2019

44 omdömen
11 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 54 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 13 maj 2021 för en vistelse i maj 2021
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: maj 2021
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera