Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (695)
Filtrera omdömen
695 resultat
Medlemsbetyg
419
200
55
13
8
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
419
200
55
13
8
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 695 omdömen
Omdömet skrevs 24 januari 2017

Vi hade ett större rum med solterass på 4:e våningen Lugnt och stilla under hela tiden vi bodde där. Två veckor i januari. Vi behövde inte aircon. Sov med öppen altandörr och sval havsluft. Perfekt. Frukost och midag var höjdpunkter. Alltid vällagat och ett stort utbud av allt. SPA-delen var mycket vilsam och bra. Kan varmt rekommendera hotellet. Dock WiFi var usel och inte tillförlitlig, utaom på morgonen. Den behöver byggas ut o breddas.

Tips för att välja rum: Välj gärna ”rum med extra stor balkong o havsutsikt"
  • Bodde här: januari 2017, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
1  Tack musselmannen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 januari 2017 från mobil enhet

Detta var ett litet familjärt hotell där 3/4 av gästerna var pensionärer. Det fanns alltid plats vid poolområdet. Maten (all inklusive) var ok - men jag har höga krav. Plus för att man vid lunch fick välja från meny eller buffé. Däremot inga alternativa restauranger. Inga band runt armen utan rumsnyckeln användes som betalning. Stort minus för sängarna som var hårda och hade plast under lakanet vilket gjorde att det blev klibbigt och fuktigt.
Sammantaget ett ok ställe som jag dock inte återvänder till.

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
1  Tack Marie P
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 23 januari 2015

Det enda som jag var besviken på var attityden hos en matsalpersonal. Hade sagt till i förväg i receptionen att jag skulle äta tidigt på grund av en utflykt till Lanzarote. Kommer till matsalen på utsatt tid sa godmorgon hon svarade inte. Förklarade varför jag skulle äta tidigt hon bara fnös åt mig. Fanns nästan ingenting framplockat bara bröd och fick säga till om smör. Så det var vad jag åt den morgonen. Annars var personalen mycket bra. väldigt trevlig städpersonal som hjälpte mig byta lakan då jag mått illa pga av att jag fått i mig saltvatten när jag surfade.

  • Bodde här: januari 2015
    • Standard
    • Läge
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Surfare
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

  • Bodde här: juli 2018, reste som ett par
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Mur H, Subdirector på MUR Hotel Faro Jandia & Spa, svarade på det här omdömetSvarade för 4 dagar sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Bodde här: september 2018, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Mur H, Subdirector på MUR Hotel Faro Jandia & Spa, svarade på det här omdömetSvarade för 4 dagar sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen