“Bra service och väldigt god mat”
Omdöme om 7 Fuegos

7 Fuegos
Rankad som nr 6 av 195 Restauranger i Santa Ponsa
Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

En väldigt intressant meny med många goda rätter. Fick bra personal som hjälpte oss att välja rätter. 2 förrätter och 2 varmrätter 2 gl Rose och en vinflaska (mallorca) för 1000kr ☺️ fick även en fanstastiskt fin solnedgång medans vi satt där

Tack T6152NWsandras
Sara M, Director de Relaciones con Clientes på 7 Fuegos, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2018

Hej Sandra,

Tack så mycket för ditt besök till 7Fuegos och för din trevliga recension.

Han hoppas att se dig och dina vänner snart.

Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Mysig restaurang i liten småbåtshamn, på andra våningen med fin utsikt. Man serverade väldigt god mat, långt ifrån klassisk spansk mat. Åt piggvar och havsabborre med egenodlade perfekt tillagade grönsaker. Utöver detta var servicen riktigt bra. En perfekt kväll!

Tack HelenaESandby
Sara M, Director de Relaciones Públicas på 7 Fuegos, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2017

Hallå,

Tack för att du valde vår restaurang att njuta av under din semester i Mallorca. Och du känner dig väldigt mycket för den här fina recensionen.

Vi hoppas att vi ses snart.

Vänliga Hälsningar.

Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang i marinan. Servicen var fantastisk, tyvärr motsvarade inte maten mina förväntningar. År carpaccio till förrätt, köttet var fortfarande fryst när jag fick in det. Till huvudrätt åt vi entrecote,tyvärr var den full av senor och fett, men så kan ju entrecote vara. Desserten däremot var supergod.

Tack Michael H
Sara M, Director de Relaciones Públicas på 7 Fuegos, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2017

hello,

Vi hoppas att vi ses snart igen för andra gången upplevelsen är oslagbar.

Tack och hälsningar.

Omdömet skrevs 23 juli 2017 från mobil enhet

Helt fantastiskt. Maten utsökt, bra service och underbar utsikt.
En av de bästa restauranger jag besökt. Rekommenderas starkt!!

Tack Bobben60
Sara M, Director de Relaciones Públicas på 7 Fuegos, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2017

Hallå,

Vi är glada att du haft upplevelsen i vår restaurang!

Vi hoppas att vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 1 juli 2017

Denna mysiga restaurang är helt enkelt fantastisk! På alla plan får den 5 stjärnor. Servicen fantastisk, utsikten underbar vid båthamnen och maten kräver ett helt kapitel för sig. Till att börja med var förätten, mangogazpacho såå good! Huvudrätten bestod av anka för mannen och risotto med fois gras för mig. Var o en fantastisk på sitt sätt. Efterrätten bestod av creme brylé och vit chockladsoppa (!!). Bara to die for! Allt till ett rimligt pris, ca 1 000 kr med vin för oss två.
Ja, vad mer kan jag säga. Om du gillar god mat o gott vin, gå hit.
Ta taxi hit då det är en bit att gå från Santa Ponsa. Tack för ett underbart ställe!

Tack shatanja
Sara M, Director de Relaciones Públicas på 7 Fuegos, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2017

Hallå,

Vi är mycket nöjda med att du gillade och njöt av erfarenheten i vår restaurang.

Vi hoppas att vi ses snart.

Vänliga Hälsningar.

Resenärer som tittade på 7 Fuegos tittade också på

Besökt 7 Fuegos? Berätta vad du tyckte!