Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Hotellet erbjuder allt!! Fantastisk miljö precis vid havet, en personal som är supertrevlig och hjälper dig med allt som kan tänkas. Massor av aktiviteter dagligen att medverka på.
Summerat: Ett riktigt superhotell... borde vara 5-stjärnigt i mina ögon.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack bjornen1975
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Detta är det bästa hotellet jag bott på, vi bodde i en "terrace suite" vilket innebar egen jaccuzin på altanen med havsutsikt, hela hotellet har en fantastisk havsutsikt vart du än befinner dig. Maten var FANTASTISK med såååå många alternativ och jag är vegetarian dessutom. Personalen är sjukt trevliga, genuint trevliga. Grymma drinkar! Kan verkligen rekommendera deras all inclusive. Vi kommer åka hit igen

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack barazara
Omdömet skrevs 27 maj 2018

Vi har varit på lite lyxigare hotell när det gäller rummens standard men aldrig mött så trevlig personal. Alla vi mötte var glada, gästvänliga och måna om att alla skulle trivas. Att alltid mötas av ett leende överallt är fantastiskt. Georgina som ledde aktiviterna var både kompetent och väldigt rar. Buffé restaurangen gjorde allt för att variera sig och maten var bra. Frukosten var fantastisk. Utsikten från vårt rum glömmer man aldrig så läget är perfekt!

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack borgehage
Omdömet skrevs 20 januari 2018

Här hade vi kunnat stanna för restan av livet, hotellet, personalen,maten, läget och utsikten. Allt var som en dröm och klart över all förväntan! Kommer absolut att resa tillbaka många många gånger! Magiskt på alla sätt!

Rumstips: För bästa möjliga njutning, välj rum med egen pool utanför
Datum för vistelsen: maj 2017
Tack louiseJ4136DL
Omdömet skrevs 3 november 2017 från mobil enhet

Super ställe för ensamma och par god mat barnfritt fantastiska rum och utsikt till havet inga sandstränder trevlig personal nära att promenera till Ponsa Kommer gärna tillbaka stor pool ute bra spa med underbar massage och alla andra behandlingar du vill Special rum ned egna pooler på terassen

Datum för vistelsen: november 2017
Restyp: Reste ensam