“Havsabborre ”
Omdöme om Restaurante Xaloc

Restaurante Xaloc
Rankad som nr 10 av 195 Restauranger i Santa Ponsa
Bra för: Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat, Familjer med barn, Större grupper, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 3 augusti 2018 från mobil enhet

Åt en fantastiskt god havsabborre. Bra service och trevlig personal. Barnen fick göra specialbeställningar utan problem. Trevlig miljö.

Tack Mikael B

Omdömet skrevs 27 oktober 2016

Trevlig uteservering med god mat i trevlig och ganska lugn omgivning.Dock vill jag rekommendera att det är bäst att reservera bord pga att stället är populärt.

Tack Sixten H
Omdömet skrevs 4 oktober 2016 från mobil enhet

Trevlig personal. Utsökt mat. Kocken kommer och serverar ibland. Trevlig stämning.
Lotta från Sverige

Tack Lotta L
Omdömet skrevs 26 september 2016

Bra restaurang med god mat. Terrass utomhus ligger vid vägkanten, annars bra platser inomhus. kocken son kommer själv och serverar maten. Varit här flera gånger.

Tack Cosmopolitan633501
Omdömet skrevs 4 oktober 2015 från mobil enhet

Vi hade nyss anlänt i Santa Ponsa och var hungriga. Vi slank in och tog kalvschnitzel. Inget wow men gott. En vägkrog- finkroghybrid. De hade en helt suverän servitör! En femma till honom!

Tack Mike B

Resenärer som tittade på Restaurante Xaloc tittade också på

Santa Ponsa, Calvia

Besökt Restaurante Xaloc? Berätta vad du tyckte!