“Middag för två.”
Omdöme om Restaurante Xaloc

Restaurante Xaloc
Rankad som nr 10 av 195 Restauranger i Santa Ponsa
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn, Affärsmöten, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Större grupper
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 27 oktober 2016

Trevlig uteservering med god mat i trevlig och ganska lugn omgivning.Dock vill jag rekommendera att det är bäst att reservera bord pga att stället är populärt.

Tack Sixten H

Omdömet skrevs 4 oktober 2016 från mobil enhet

Trevlig personal. Utsökt mat. Kocken kommer och serverar ibland. Trevlig stämning.
Lotta från Sverige

Tack Lotta L
Omdömet skrevs 26 september 2016

Bra restaurang med god mat. Terrass utomhus ligger vid vägkanten, annars bra platser inomhus. kocken son kommer själv och serverar maten. Varit här flera gånger.

Tack Cosmopolitan633501
Omdömet skrevs 4 oktober 2015 från mobil enhet

Vi hade nyss anlänt i Santa Ponsa och var hungriga. Vi slank in och tog kalvschnitzel. Inget wow men gott. En vägkrog- finkroghybrid. De hade en helt suverän servitör! En femma till honom!

Tack Mike B
Omdömet skrevs 22 maj 2014 från mobil enhet

Vi valde att hålla igen lite på priset å det lönar sig verkligen inte
Wienerschnitzeln 9,5€ var riktigt dålig, mycket mycket bättre på t.ex. restaurang Moldau i Stockholm.

Dagens meny kan vi inte heller rekommendera, smaklös biff-stroganoff var inte nåt bra val. Men man kunde egentligen inte förvänta sig annat för 11€ för 3-rätters inkl dryck. Dessa menyer är gjorda för britter utan smaklökar som ett alternativ till all-inclusive...

Sangrian var, förvånande nog, även den smaklös. När Don Simon på plastflaska smakar betydligt mer så har man misslyckats. Drick nåt annat!

Grillat över öppen kolbädd är definitivt det man skall välja på detta ställe med ett vinglas för 3-4€ till.
Kolgrillad 'kebab' för ~11€ till oxfilé för ~22€ är det jag skulle rekommendera. Grillade skaldjur funkar säkerligen oxå.

Tack Nadja B

Resenärer som tittade på Restaurante Xaloc tittade också på

Santa Ponsa, Calvia
Santa Ponsa, Calvia

Besökt Restaurante Xaloc? Berätta vad du tyckte!