“Trivsel”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

3 omdömen
3 omdömen om hotell
“Trivsel”
Omdömet skrevs 23 mars 2018 för en vistelse i februari 2018

Fick en ljus,fräsch och mycket trevlig lägenhet med härlig havsutsikt i västerläge som hade alla behövliga facitileter. Nära till stranden, restauranger,affärer och den underbara Park de la Paloma. Inom promenadavstånd fanns tillgång till buss och tågförbindelser men också för bilburen perfekt med fri bilparkering. Thank´s for a lovley four weeks.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Karl-Gerh ...
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
3 omdömen om hotell
“Utomordentligt”
Omdömet skrevs 17 december 2017 för en vistelse i december 2017

En ljus trevlig lägenhet komplett utrustad med allt. Härlig havsutsikt mot sydväst och skön solnedgång på kvällarna. Man har nära till allt man behöver och stranden. Den stora vackra parken intill inbjuder till dagliga promenader för att inte tala om strandpromenaden till båthamnen.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera