“Utomordentligt”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Karl-Gerh ...
2 omdömen
“Utomordentligt”
Omdömet skrevs december 17 2017 för en vistelse i December 2017

En ljus trevlig lägenhet komplett utrustad med allt. Härlig havsutsikt mot sydväst och skön solnedgång på kvällarna. Man har nära till allt man behöver och stranden. Den stora vackra parken intill inbjuder till dagliga promenader för att inte tala om strandpromenaden till båthamnen.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
natt
vecka
månad
Boka nu
Eller skicka ett meddelande till ägaren
Det här boendet har betalningsskydd
Betala aldrig för din semesterbostad med pengaöverföring.
Läs mer om att betala säkert.
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera