Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 14 juli 2022 från mobil enhet

På resa på väg tillbaka till Torreveija från Estepona så stannade vi spontant efter att hittat detta hotell på Tripadvisor.
Dom hade rum kvar och det var makalöst bra rum. Fanns allt man behövde och lite till.
Sängen skön och kudden lika så. Vi hade ett rum mot vattnet med en balkong som hade 2 stolar så man kunde sitta ute och mysa.
Helt okej utbud av glutenfritt till frukost, man fick be om glutenfritt bröd.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack Johanna_Run
Hugo Uría, Director General på SENTIDO Benalmadena Beach, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2022

Kära kunder:

Tack för att du valde detta hotell, även om det var något oväntat, för det goda betyget och kommentarerna

Du har markerat bilden av hotellet, utsikten, madrassen och kudden och utrustningen i rummet och terrassen

Tack för att du delar din upplevelse med andra kunder och vi hoppas att se dig snart igen.

Ta emot en tillgiven hälsning

vänliga hälsningar

Hugo Uria
Direktör

Omdömet skrevs 30 juni 2021 från mobil enhet

Vi bokade två nätter ej ombokningsbart men fick förhinder andra natten och hotellet ändrade bokningen ändå med ett leende på läpparna, uppskattas ! Frukosten va suverän

• bra service
• bra läge
• mycket för pengarna
• fantastisk frukost

• kanske inte det vassaste poolområdet men helt ok

Jättenöjda!

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack torbj_rnb210
Mario J, Marketing på SENTIDO Benalmadena Beach, svarade på det här omdömetSvarade 30 juni 2021

Dear Torbj:

Thank you very much for your comprenhension and for your excellent review as well

Your opinion about service, location and breakfast can´t be better so we apreciatte a lot

We hope to see you soon

Omdömet skrevs 3 januari 2020

Vi gästade denna hotell med vår lille son på 3 år. Hade halvpension och rum med havsutsikt. Mycket fräsch hotell med trevlig personal. Ligger på en trafikerad väg men man har väldigt nära till havet. Poolområdet på hotellet var väldigt fullt så vi var bara på stranden och nyttjade således inte poolen. Maten höll medel standard. Enkelt att ta bussen precis en bit utanför hotellet till ex Malaga vilket vi gjorde. Hotellet är värt att besöka!

Datum för vistelsen: juli 2019
2  Tack Rezai78
Jacqueline S, Director de Relaciones Públicas på SENTIDO Benalmadena Beach, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2020

Dear Rezai:

We do really apreciatte your good review and positive comments

Your opinion is really important for us, as a way to improve, and for another customers to explain your experience with us

We apreciatte to have been able to get your satisfaction

Omdömet skrevs 7 maj 2019

Jag och en väninna bodde på det här hotellet i början av mars och hotellet var då nyöppnat efter en omfattande renovering. Hela hotellet var jättefint - rummen, restaurangen, receptionen, poolområdet. Vi hade halvpension och åt frukost och middag på hotellet och det var alltid jättebra mat och mycket att välja mellan. Det finns både en inomhus- och en utomhuspool och inomhuspoolen är uppvärmd men inte den som fanns ute. Läget på hotellet är bra, direkt vid strandpromenaden och med fin utsikt över havet, i alla fall på sidan som vätter mot vattnet och även lite sidoutsikt från rummen på sidorna. Vi skulle mycket gärna bo här igen och jag kommer tat tipsa alla jag känner som ska åka dit att bo på detta hotell. Lagom långt från centrum - cirka 1 km utefter en fin strandpromenad. Kanonbra ställe!

Rumstips: Bättre än mellanklass men inte lyx - nytt och fräscht.
Datum för vistelsen: mars 2019
2  Tack AlltidRessugen
Jacqueline S, Director de Relaciones Públicas på SENTIDO Benalmadena Beach, svarade på det här omdömetSvarade 8 maj 2019

Dear Customer:

WE do really apreciatte your positive comments and your excellent review

As you has told, we offer best location in benalmadena costa, high-level buffets and incredible view on our roof top bar.

Thank about your opinion of cleanning and staff

Kindeste regards

Hope to see you next time

manager

Omdömet skrevs 13 april 2019

Jättefräscht, nytt och rent hotell direkt vid strandpromenaden, nära Marinan. Hade bokat ett rum med direkt havsutsikt och rummet var mycket fräscht och nytt och med väldigt sköna sängar. Balkongen hade glasräcke, så vi hade havsutsikt från golv till tak och på balkongen fanns även sköna ställbara fåtöljer. Mycket god frukost på morgonen. Väldigt bra städning av rummen. Doftade nystädat efter varje städning!

Datum för vistelsen: mars 2019
2  Tack Ylvis14
Jacqueline S, Director de Relaciones Públicas på SENTIDO Benalmadena Beach, svarade på det här omdömetSvarade 15 april 2019

Dear Ylvis:

I do really apreciatte your positive comments about, the hotel, service, staff, food&beverage and location

It´s been a pleasure to get you here for a few days, and to get your expectaitons filled as well

Hope to see you soon