“Helt nöjd!”

Escorpio Restaurante
Boka med
Escorpio Restaurante har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 17 av 792 Restauranger i Benalmadena
Kök: Spanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 25 januari 2018 från mobil enhet

Jo dom kan nog detta med god och snyggt upplagd mat. Hyfsat bra med viner. Lite strikt personal. Men kan nog rekommenderas. Vi tog en taxi från Benalmadena till denna den gamla delen av Benalmadena kallad Pueblo. Taxi kostar 100-lapp.

Tack Urban A

Omdömet skrevs 27 september 2017 från mobil enhet

Vi var i Banalmadena Pueblo en vecka. Vi tänkte prova en ny restaurang varje dag men efter ett par dagar åt vi frukost, lunch och middag på Escorpio eftersom ingen annan kunde mäta sig. Vi bodde på Hotel La Fonda och restaurangen ligger i direkt anslutning.
Frukosten ingick i vårt boende och den var fantastisk. Glad personal, underbar utsikt och mat i massor. Färsk frukt, grönsaker, kallt och varmt och med möjlighet att beställa lagat från köket. Avocado uppskuren och i drivor, lyx! Varje morgon hade de gjort färskpressad juice.
Till lunch kunde du välja mellan tapas o a la carten. Vi gick nästan igenom hela tapasmenyn. Så fräscht och spännande rätter! Tropical sallad från a lacart menyn blev också en favorit.
På kvällen provade vi fyra av deras riktigt prisvärda avsmakningsmenyer. Det var vår mest spännande matkväll i byn! Så gott och fräscht även där!
Personalen var uppmärksamm, proffesionell och trevlig. Escorpio har verkligen varit en höjdpunkt på vår resa!

Tack Tuffebruden
Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket god mat. Vacker vy. Tyst och lugn miljö. Fungerar alldeles utmärkt att ta med barn. Flera varianter av förrätt, varmrätt och desserter. Personalen bra på engelska.

Tack Monika F
Omdömet skrevs 2 augusti 2017

Vi ramlade över restaurang Escorpio av en slump. Passerade trevliga hotell La Fonda och såg menyn utanför. Några trappor ner och vi var på restaurangen.
Vi var alla nöjda efteråt. Två av oss valde Gambas pil-pil, det vill säga heta räkor i olja. Gott, speciellt eftersom oljan var lite tjockare än den brukar vara i den här andalusiska nationalrätten. Våra vänner valde crocketter, medel enligt hans omdömde, respektive en trevlig sallad med ost formad som ett torn. God, enligt hennes omdöme. Vi återkommer en annan gång.

Tack Ringson
Omdömet skrevs 29 juli 2016 från mobil enhet

Fantastisk restaurang med trevlig personal, prisvärd och god mat. Åt avsmakningsmenyn som verkligen rekommenderas. 5 rätter ingår i menyn samt två "mellanrätter". Allt för endast 35€.

Tack Tess146

Resenärer som tittade på Escorpio Restaurante tittade också på

Benalmadena, Costa del Sol

Besökt Escorpio Restaurante? Berätta vad du tyckte!