“Riktig bra kött med jättegod sås ”

Restaurante Las Brisas
Kök: Spanskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Riktig bra kött med jättegod pepparsås. Trevlig och snabb personal.
Rekommenderas starkt för er som vill ha en bra köttbit.

Datum för besöket: februari 2020
Tack A6951ILtonys

Omdömet skrevs 25 februari 2019 från mobil enhet

Provade lite allt möjligt på fiskmenyn, allt var utmärkt. Bästa maten under vår vistelse! Personalen gav mycket bra service och insisterade på att vi skulle stanna efter stängning så vi kunde dricka upp i lugn och ro.

Datum för besöket: februari 2019
Tack augustah2018
Omdömet skrevs 29 september 2018 från mobil enhet

Fantastisk specialseafoodpaella som vi fick serverad. Mycket trevlig och serviceinriktad personal som gjorde sitt bästa för att vi skulle få en bra upplevelse

Datum för besöket: september 2018
Tack J5902OQthomasl
Omdömet skrevs 7 april 2018 från mobil enhet

Har ätit här två gånger. Personalen är trevlig och maten är god. Kan varmt rekommendera entrecoten. Grillad utanför och mycket god! Man kan välja på att sitta inne eller ute. Hit kommer vi gå flera gånger!

Datum för besöket: april 2018
Tack annawN9830XD
Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Maten... inget speciellt bara vanlig turist resturang mat. Men en man ifrån personalen förstörde hela vistelsen för mig. Låt oss bara säga att det han gjorde var hemskt äckligt. Jag rekommenderar inte stället när det går att hitta så mycket bättre ställen.

Datum för besöket: februari 2018
Tack MatildaConrad

Resenärer som tittade på Restaurante Las Brisas tittade också på

Benalmadena, Costa del Sol

Besökt Restaurante Las Brisas? Berätta vad du tyckte!