“Riktigt bra ställe!”

Metro Ristorante Italiano
Boka med
Metro Ristorante Italiano har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 72 av 809 Restauranger i Benalmadena
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 4 november 2017 från mobil enhet

Vi har varit dit två kvällar och är supernöjd. Bra mat och trevlig personal. Det kan bli så att vi går dit en tredje kväll..

Tack Daniel B

Omdömet skrevs 4 november 2017 från mobil enhet

Väl värt ett besök jättegod pasta och lasagne vi satt ute och det var väldigt varmt lite stressig personal

Tack Emma H
Omdömet skrevs 31 oktober 2017 från mobil enhet

Vi besökte denna fina restaurang och satt på utelekens en ljummen kväll. Alla vi sex personer åt en pizza av olika slag och var överens att det var en av de bästa pizzor vi ätit. Mycket bra var det att de hade pizza som glutenfri. Trevlig personal som kvällen till ära hade målat upp sig som monster under halloween kvällen. Rekommenderas.

Tack Håkan M
Omdömet skrevs 19 september 2017 från mobil enhet

Vi tog en tur till Mariann och passade på att äta på Metro. Denna restaurang ligger trevligt med både inomhusdel och bryggservering.
Personalen var väldigt trevliga och maten smakade bra.
Jag rekommenderar ett besök

Tack Varbergare_11
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Bra och trevlig restaurang där vi spenderat ett flertal måltider med både vuxna och barn. Alltid hög servicenivå och riktigt bra kök för alla smaklökar (stora som små). Kan helt klart rekommenderas!

Tack Arve B

Resenärer som tittade på Metro Ristorante Italiano tittade också på

Benalmadena, Costa del Sol

Besökt Metro Ristorante Italiano? Berätta vad du tyckte!