“Dyrt och dåligt.”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: <1 timme
Omdömet skrevs 1 april 2018

Det var kanske fel årstid eller vad det nu var. Inte många fjärilar. De många barngrupperna var nog målgruppen. Gå till stupan istället!

Tack Claes S

Omdömet skrevs 15 mars 2018

det var mysigt att gå inne i växthuset, dock satt de flesta fjärilarna i taket. dessutom hade de en wallaby inne i det lilla växthuset, vilket jag anser är djurplågeri. han hade inte mycket utrymme eller naturlig miljö.

Tack Karolina J
Omdömet skrevs 9 mars 2018 från mobil enhet

Vackert beläget uppe i berget med härlig utsikt. Granne med buddist templet, en sevärdhet i sig. Mycket fint fjärilshus med hur många olika fjärilar som helst. Det finns även en hel del vackra fåglar att se. Välordnat, trevlig personal, rena toaletter samt ett litet kaffe med gott kaffe och smörgåsar/våfflor mm. Kan verkligen rekommenderas!

1  Tack Christer N
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Hade låga förväntningar men det var faktiskt riktigt häftigt!
Fjärilar som var jättestora som flög omkring där alla gick. Flera olika varianter och arter man aldrig sett förut. Även larver och puppor. Såg en fjäril som kom ut från en puppa, så vacker.
Sen fanns en sköldpadda, en känguru, lite fåglar och en leguana.

1  Tack 982jann
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 31 augusti 2016 från mobil enhet

Jag älskar fjärilar, visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig.
Att se de vackra fjärilarna med sina otroliga färger flyga omkring fritt är en upplevelse. En satte sig på mig och en annan på min dotter. Det var häftigt. Jag är nöjd och glad

Tack Mumlan

Resenärer som tittade på Butterfly Park of Benalmadena tittade också på

Besökt Butterfly Park of Benalmadena? Berätta vad du tyckte!