“Härlig solsemester”
annan resenär har bokat det här boendet
En av 3 pooler på Evita Pueblo. Clubhusrestaurangen erbjuder frukost, lunch middag och temakvällar.
Takpoolwn. Barnpoolen ligger brevid. Snackbar och barnpool på takterrass.
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Takpoolwn. Barnpoolen ligger brevid.
Snackbar och barnpool på takterrass.
Jacuzzi ligger vid inomhuspoolen en trappa ned från takpoolen.
Byggnaden där lägenheten ligger högt uppe.
från dörren in i hall till matrumsdel och kök.
Välutrustat kök med spis, ugn och micro. Vtten kokare och kaffebryggare mm
Stor terrass med fantastiskt utsikt!
Terrass
Utsikt från terrass
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

9 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 hjälpsamhetsröster
“Härlig solsemester”
Omdömet skrevs 21 juli 2018 för en vistelse i juli 2018

Vi hyrde denna fina lägenhet under 9 nätter i juli 2018. Allt gick väldigt smidigt. Ägaren var snabb på återkoppling på såväl sms som mail. All information som lämnades innan bokning stämde väl överens med verkligheten. Bra kontakt på plats som mötte upp när vi kom. Många trappor upp, men det betalade sig väl med utsikten som man fick från både balkong och terrass. Takpoolen låg bara en våning ovanför så det var som att ha den direkt utanför dörren. Här fanns det gott om solstolar och det var bara vid ett tillfälle som all var tagna, men då hjälpe badvakten oss att då fram stolar. Däremot om man vill bada vid den nedre poolen måste man hänga på låset, för här gäller ”djungelns lag”. Alla stolar var bokade hela tiden även om ingen badade...
Lägenheten var väl utrustad med all utrustning samt bekväma sängar. Ac i alla rum, ett stort plus!
I närområdet fanns massor med restauranger, barer samt en stor mataffär med allt man behövde.
Vi rekommenderar verkligen att boka detta boende!

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 6 2018
Tack för er återkoppling! Roligt att ni trivdes i vår lägenhet i Pueblo Evita och med närområdet! Vi önskar er välkomna tillbaka!
Linda och Björn
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera