Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (777)
Filtrera omdömen
777 resultat
Medlemsbetyg
408
225
88
23
33
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
408
225
88
23
33
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
510 av 777 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

  • Bodde här: augusti 2018, reste med vänner
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jean-PhilippeDeHaes, General Manager på Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jean-PhilippeDeHaes, General Manager på Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

  • Bodde här: september 2016, reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jean-PhilippeDeHaes, General Manager på Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 juli 2017

  • Bodde här: mars 2017, reste som ett par
    • Läge
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jean-PhilippeDeHaes, General Manager på Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste ensam
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Garden Inn
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jean-PhilippeDeHaes, General Manager på Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen