Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (821)
Filtrera omdömen
821 resultat
Medlemsbetyg
432
239
89
24
37
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
432
239
89
24
37
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
712 av 821 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

Datum för vistelsen: september 2016
  • Restyp: Reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jean-PhilippeDeHaes, General Manager på Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 juli 2017

Datum för vistelsen: mars 2017
  • Restyp: Reste som ett par
    • Läge
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jean-PhilippeDeHaes, General Manager på Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 juli 2017

Datum för vistelsen: juli 2017
  • Restyp: Reste ensam
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Garden Inn
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jean-PhilippeDeHaes, General Manager på Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 juli 2017

Datum för vistelsen: juli 2017
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jean-PhilippeDeHaes, General Manager på Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: juli 2017
Restyp: Reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jean-PhilippeDeHaes, General Manager på Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen