Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 89 US$/natt.

NH Leganes(Leganes)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 62 US$/natt.

• Fri parkering
TripAdvisor
  • Fri parkering
Rabattmeddelande! 36 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 36 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 78 US$/natt.

Priceline
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 73 US$/natt.

Omdömet skrevs 7 september 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste med familjen