Kostnadsfri avbokning till den 21-04-25
eDreams438 US$
Booking.com438 US$
ZenHotels.com493 US$
Omdömet skrevs 25 juni 2018 från mobil enhet

Vi bodde tre nätter på The Margi och uppskattade verkligen hotellet och personalens service. Rummet var rent och fräscht, städningen utan anmärkning. Bra produkter i duschen och allt du kan behöva i toalettartiklar. Möjligen kan vi tycka att det var något litet för det pris vi betalde, men det är en randanmärkning. Poolområdet var fräscht och servicen väldigt bra och observant. Klent sortiment i minibaren, men med roomservice 24/7 var det inget större problem. Lugnt och städat område vid Atens riviera med flera bra restauranger i närheten utöver hotellets restaurang som också var väldigt bra. Frukosten var välsorterad och fylldes på kontinuerligt. Mycket fräsch frukt och möjlighet till egen omelett eller annan varm frukost. Rekommenderas.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack KalleKulaStockholm
Omdömet skrevs 16 oktober 2017 från mobil enhet

Efter en kort taxitur på ca 30 min från flygplatsen kommer vi fram. Bakom en entré med draperade gardiner "'a la tusen och en natt" öppnar sig en läcker innergård men lounge känsla - en fin turkos pool, sköna solsängar, lugnt, avkopplande och väldigt snyggt gjort! Hotell byggnaden i sig ser inte så kul ut utifrån men rummen är superfräscha och har det man behöver. Trevligt service minded personal som svarar "allt är möjligt på The Margi" när vi ber dem om två singel sängar istället för en dubbel säng. Frukost buffén är något utöver det vanliga- riktigt, riktigt bra! Ett minus på hela vistelsen- hummerpastan i restaurangen var inte värd 40 euro.

Ett perfekt ställe för en helg med väninnorna eller kärleken!

Datum för vistelsen: oktober 2017
1  Tack petrag794
Omdömet skrevs 1 november 2016

Detta medelstora hotell ligger ca 20 minuter utanför Aten på den ska Grekiska Rivieran. Vi togs ett emot på ett trevligt och korrekt sätt. Vi fick trevliga rena rum med balkong. Det finns mycket doftljus och ur varje hörna sprids en ska god odör. Det känns väldigt tyngt. När vi frågade om doftljusen kunden släckas då min man fick andnings svårigheter fick jag till svar att det aldrig tidigare hade hänt att någon klagat utan att det var en stor efter frågan just på dessa lukter och om vi hade anmält att min man inte tål starka dofter, tydligen är det man ska göra om man kommer till detta hotell. Damen i fråga återkom inte i ärrendet och när jag en timme senare frågade igen sa hon att doften stängts av på vårat vånings plan, men en timme tidigare gick det tydligen inte. Det finns ett snyggt spa men bara för massage, härlig bastu, dock väldigt varm örtbastu. Första dagen fick jag gå ner, dag 2 berättade samma dam att man måste ta en behandling för att utnyttja bastun, men när jag sa att det gick bra dagen innan så lät hon mig ta en bastu. Snyggt poolområde och snygg personal. När vi var där fanns ca 10 personer runt poolen och en servitris, beställde sallad och vatten som jag påminde om att jag beställt efter att det gått 40 minuter utan att ens vattnet var serverat. Förutom det kan det nog vara ett rätt ställe att hamna på eller så var vi fel gäster.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack ALP61
Omdömet skrevs 2 mars 2016

Ett mycket mysigt "boutique hotell"! Lugnt och väldigt avslappnat! Man trivs! Poolen håller man på att bygga om och det kommer säkert att bli ett stort lyft.
Rummen är OK men de har inte samma stansrad som övriga hotellet. Kan du så uppgradera!
Gymmet är det enda som inte är speciellt bra.
Man äter med fördel en utsökt middag på hotellet. Frukosten är kanon!
Vi kan varmt rekommendera detta och har nu varit där två gånger och ser redan framemot den tredje!

Rumstips: Upgrade your room i possible
Datum för vistelsen: februari 2016
Tack 142henricc
Omdömet skrevs 8 oktober 2015

Vi valde The Margi för att vi ville bo lyxigt. Mycket var bra , men det finns en del förbättringsbehov. Frukosten smakade riktigt bra, foajén och poolområdet var riktigt trevliga. Personalen var i våra ögon alltför strikta och tillgjorda. Vårt rum var slitet med hål i gardinerna och trasig matta på balkongen. På hotellet firades en 50 års dag och vårt rum med balkong nära poolen medförde stim och fördärvad sömn. Priset är högt så förväntningarna är stora.

Rumstips: Det är troligtvis stor skillnad på rummen
Datum för vistelsen: oktober 2015
1  Tack 110christerf