Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com413 US$
eDreams414 US$
ZenHotels.com528 US$
Hurb421 US$
Trip.com423 US$
Omdömet skrevs 2 mars 2016

Ett mycket mysigt "boutique hotell"! Lugnt och väldigt avslappnat! Man trivs! Poolen håller man på att bygga om och det kommer säkert att bli ett stort lyft.
Rummen är OK men de har inte samma stansrad som övriga hotellet. Kan du så uppgradera!
Gymmet är det enda som inte är speciellt bra.
Man äter med fördel en utsökt middag på hotellet. Frukosten är kanon!
Vi kan varmt rekommendera detta och har nu varit där två gånger och ser redan framemot den tredje!

Rumstips: Upgrade your room i possible
Datum för vistelsen: februari 2016
Tack 142henricc
Omdömet skrevs 8 oktober 2015

Vi valde The Margi för att vi ville bo lyxigt. Mycket var bra , men det finns en del förbättringsbehov. Frukosten smakade riktigt bra, foajén och poolområdet var riktigt trevliga. Personalen var i våra ögon alltför strikta och tillgjorda. Vårt rum var slitet med hål i gardinerna och trasig matta på balkongen. På hotellet firades en 50 års dag och vårt rum med balkong nära poolen medförde stim och fördärvad sömn. Priset är högt så förväntningarna är stora.

Rumstips: Det är troligtvis stor skillnad på rummen
Datum för vistelsen: oktober 2015
1  Tack 110christerf
Omdömet skrevs 6 augusti 2015

Fantastisk med hemkänsla, väldigt sköna sängar, en trevlig innergård med stor mysfaktor. Hotellet ligger lite på sidan men det är inte långt att gå till vare sig stränder eller bra restauranger. Trevlig personal.

Datum för vistelsen: maj 2015
Tack Mallis2013
Omdömet skrevs 29 april 2015 från mobil enhet

Helt bedårande! Lagom stort/litet familje hotell i Vouliagmeni. Känns som de har lagt ner det lilla extra där det behövs. Vårt dubbelrum bekvämt fräscht och mycket bra. Tjänstvillig personal. Suverän frukost med allt man kan önska sig. Jätte mysigt pool område som säkert är perfekt de varma sommar månaderna. På våren försvinner solen efter 1500. Restaurang mycket godkänd och ett rent och fräscht Gym. Lite begränsat men helt ok. Vi kommer absolut komma tillbaka igen.

Datum för vistelsen: april 2015
Tack Laisa N
Omdömet skrevs 5 oktober 2014

Vackert inrett, fina stora rum, härlig balkong, en lounge som du inte kan låta bli att besöka. Frukosten hade allt vi vill ha och lite till. Personalen var väldigt serviceminded. Kan verkligen tänka mig att bo där igen.

Datum för vistelsen: september 2014
1  Tack tinal956